Cravings

Mikaela89

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Juligull2021
Har dere fått noen cravings? Eller avsmak på noe dere ellers liker? :)

Egentlig ikke noe spesielt jeg craver ennå. Har generelt mindre matlyst, men ikke direkte avsmak på noe heller. Men har ikke spist noe sjokolade de siste ukene, og det er meeeeget uvanlig ;) Frister plutselig ikke, merkelig nok :)

Mistet søtsuget helt, det gjorde eg i forrige svangerskap også. Men det gjør no ingenting får også halsbrann av sjokolade

Ellers er det kullsyreholdig drikke eg føler hjelper på å holde kvalmen noe lunde minimal.

Og så er eg blitt veldig glad i paprika som eg i utgangspunkt ikkje liker. Så er vell noe der

Egentlig veldig lite som frister nå, men takler i hvert fall ikke tanken på noe søtt:hungover:

Har litt dilla på julemat og leverpostei. Vet ikke om det e pga årstiden eller svangerskapet:joyful:

Babymais :D Men egentlig så er det litt sånn fra dag til dag forskjellige ting som frister veldig, men som de andre har jeg heller ikke lyst på sjokolade og godteri faktisk, så det er jo bra.

Sjokolademelk. :love7 Kan drikke flere liter.
Får avsmak av alt jeg spiser egentlig,så nå er det veldig lite jeg liker. :laughing002

Sjokolademelk. :love7 Kan drikke flere liter.
Får avsmak av alt jeg spiser egentlig,så nå er det veldig lite jeg liker. :laughing002

Samme her...eller en ting frister veldig den ene dagen også spiser jeg det og dagen etter så blir jeg uggen av å tenke på det jeg spiste i går og det frister ikke i det hele tatt :hilarious:

Jeg vil ikke ha søtsaker og sjokolade og søt mat i det siste.. og så er jeg utrolig sulten og lesser på tallerken, før jeg må gi meg halvveis :dead: og det er IKKE likt meg. Ellers er jeg fysen på salte ting. Stekte poteter, ovnsbakte ting (alt stekt og ovnsbakt egentlig), og saltstenger.. :happy:

Cola zero smaker ikke så mye lengere :/ eller ikke noe jeg ikke klarer eller vil ha mere av..
eller kanskje, foretrekker baguetter med ost, i stede for grovt brød med ost. Og i dette huset spiser vi stort sett bare ost :p

Jeg har fått cravings på frukt, ikke en spesiell type frukt da :) Men veldig mye jeg ikke klarer nå, alt av melkeprodukter får meg til å brekke meg, pizza, leverpostei, makrell i tomat, tubeost, kjeks, smågodt og sjokolade går ikke.

Sjokolade, og søtsaker generelt frister ingenting. Samme med kaffe. Har fått dilla på bris med sitron, og sånn barneost med bilde av ei ku på :p

Back
Topp