Cravings

Nurket21

Andre møte med forumet
Har noen begynt å få morsomme cravings? Her går det i MYE sodd på boks (noe jeg aldri har likt før) og grapefrukt! Ellers er alt med karri ekstremt godt hehe :p
 
Her dominerer dessverre kvalmen over matlysta framleis, men dei tinga eg "treng" er norske epler, appelsin, grove skiver med godt smør :rolleyes:
 
Jeg har mer tydelige avsmaker foreløpig. Stekt kjøttdeig og stekt egg, blærk!!
Men syns reker smakte enda bedre enn til vanlig og har forresten mange våte drømmer om å spise lassevis av tyrkisk pepper, som jeg har lært det er lurt å ikke spise mye av.
 
Jeg har mer tydelige avsmaker foreløpig. Stekt kjøttdeig og stekt egg, blærk!!
Men syns reker smakte enda bedre enn til vanlig og har forresten mange våte drømmer om å spise lassevis av tyrkisk pepper, som jeg har lært det er lurt å ikke spise mye av.
Hahaha tyrkisk pepper, så morsomt :p blir vell litt dårlig i magen av mye hehe men sååå godt!
 
Klementiner! De er så sykt gode nå. Dessverre tåler jeg ikke frukt med mye syre så veldig godt. Så kan bare spise to om dagen, og helst ikke samtidig. Ellers hadde det sikkert blitt fem om dagen :hilarious:
 
Karbohydrater :hungry: i alle mulige former egentlig. Har de siste årene spist lavkarbo. Og plutselig er grandiosa veldig fristende.
 
Alt som er surt og salt, haha

det har gått mye av surt godteri, Lerum sin sitronsaft, grapefruktjuice, salt chips

:smiley-angelic003
 
Dårlig matlyst dominerer desverre alt for mye her ennda! Har heller mer avsmak på mat enn cravings, Meeeen dog skal det seies at eg MÅ ha melk til frokost og gjerne 1 glass sjokomelk til kvelds (som gjør meg like kvalm hver gang):arghh:
Også har alltid lyst på sylta jalapeños, men ikkje hvilken som helst type, kun 1 type som man får på kebab! Så er litt vanskelig for meg den siste :arghh::laughing002
 
Jeg har helt desperat lyst på saltlakris..... men siden lakris er fy,fy, så holder jeg meg unna. Men spiser lassevis med grønne druer, granny Smith epler og plommer. Har også sykt lyst på tomater og appelsinjuice, men det får jeg bare sure oppstøt av :grumpy:
 
Jeg har helt desperat lyst på saltlakris..... men siden lakris er fy,fy, så holder jeg meg unna. Men spiser lassevis med grønne druer, granny Smith epler og plommer. Har også sykt lyst på tomater og appelsinjuice, men det får jeg bare sure oppstøt av :grumpy:

Jeg skal sååå ha salt lakris i fødebagen....
 
Nøkkelost og oliver! Alltid likte dem, men aldri spist så mye som nå!
Har også fått avsmak for karamell og lakris... to av de to tingene mannen min derimot elsker mest i verden. Han får ikke lov lenger å spise godteri ved siden av meg :p
 
Har så lyst på blomkålsuppe akkurat nå!! :wideyed::hungry:
 
Jeg har fått dilla på ulike frukter og fruktsalat men hatt avsmak av alt og kastet opp mye/alt frem til nå(litt enda)
 
Cravings aller mest på godis og kaker! Men kan plutselig være noe mat også! :hilarious:
 
Back
Topp