Cravings

Fikk akutt kjempecraving på karbohydrater, før jeg viste jeg var gravid, sånn ekstrem hunger på typ pasta og hvitt brød :hilarious:

Nå er det ikke egentlig noe, annet enn at jeg har litt lyst på alt, og så blir jeg uvel etterpå om jeg spiser for mye :laughing001

Jeg hadde cravings på Ritz kjeks, valnøtt ost og grønne druer idag tidlig :hilarious: Skulle på jobb så fikk ikke kjøpt inn til "ost og vin kveld" da liksom :laughing021

Stekt egg, og leverpostei med agurk. Har spist det som pålegg hver dag i over en uke. :joyful:

har absolutt ingen cravings enda (hadde helt dille på appelsinjuice sist) men har plutselig fått lyst på melk, noe jeg ikke har drukket på flere år, samt leverpostei

De nye druene som heter cotton candy,herreguuud de er så gode ! Kan spise og spise og spise ! Ellers er d Pepsi Max som er ett must have!:wtf:

Sjokolade smaker endelig godt!! Det er jo litt krise :hungover:

Bare jeg ikke får dilla på royal trippel som med første så skal det gå bra :D I går og i dag var det mr lee og ferdigpizza da. Vet ikke hvor mye bedre det er :rolleyes:

Ikke noe foreløpig... Men kaffen smaker ikke like godt lengere, og jeg elsker kaffe :rolleyes:

Forrige gang hadde jeg helt dilla på tomatuppe fra Toro og nudler med wienerpølse I biter oppi:hilarious:spiser aldri derre, og har ikke spist det siden :p

Så gøy å lese alle forskjellige cravings!
Her går det enda i alt som har mye karbo, kjøpte en fin landgang og trødde den i meg uten noe på, himmelsk :hilarious:

Her går det i kål dampet i olivenolje, hummus, avikado, koriander og beokkoli med salt og pepper på! :smug:

Ingen cravings, hadde det ikke sist heller. Men savner allerede rødvin da xsmile9

Back
Topp