Cravings

Barnehagelæreren

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
.. har dere noen? :D

Jeg har iallefall fått avsmak på alt søtt (brus, godteri osv) og kaffe. Jeg som elsker kaffe brekker meg bare når jeg ser det.

Er veldig fysen på frisk frukt, norske epler, kiwi, rundstykke med ost, skinke, agurk og paprika. Og appelsinjuice! Fasinerende ☺️
For sist graviditet cravet jeg sur lakris, sjokomelk og panini, var så og si det eneste jeg spiste første trimester.
 
Med eldste var det duften av klorin...
Med yngste, lakris...
 
Takler ikke kaffe lenger. Ikke engang tanken på det. Ellers ikke noe jeg craver på ennå. Men spiser mer frukt enn jeg pleier :)
 
Har for det meste bare mange ting jeg ikke klarer tanken på (pasta, tomatsaus, lukten av smør, kjøttdeig, egg og mye mer). Men jeg drikker en liter med blåbærbiola hver eneste dag, og det er veldig uvanlig for meg
Og appelsinjuice med fruktkjøtt
 
Appelsinjuice og klementiner <3
(C-vitaminmangel?)
 
.. har dere noen? :D

Jeg har iallefall fått avsmak på alt søtt (brus, godteri osv) og kaffe. Jeg som elsker kaffe brekker meg bare når jeg ser det.

Er veldig fysen på frisk frukt, norske epler, kiwi, rundstykke med ost, skinke, agurk og paprika. Og appelsinjuice! Fasinerende ☺️
For sist graviditet cravet jeg sur lakris, sjokomelk og panini, var så og si det eneste jeg spiste første trimester.


Så rart! Det er akkurat det samme som meg! :hilarious::hilarious::eek:
 
Jeg har lyst på frisk frukt hele tiden, spesielt eple, så det er veldig greit ;) Men og salt mat, og alt salt generelt (gjerne chips og lakris). Er ellers masse mat jeg ikke orker tanken på, mest søtmat egentlig.
 
Hadde et par dager forrige uke der jeg MÅTTE ha sitrusfrukt i vannet. Ellers ingenting, akkurat som forrige svangerskap. Husker jeg var så skuffet, siden jeg hadde gledet meg til å sende mannen av gårde for å kjøpe rare matvarer i hytt og pine ;)
 
Veldig lite cravings. Blir kvalm av det meste. Alt lukter grusomt for tiden :grumpy: Drikker mye vann og det er så godt! ;) Også prøver jeg å få i meg frukt, smoothies og sånne næringsdrikker fra apoteket :p
 
Her går det i mye vann.. orker ikke tanken på kaffe lenger heller. Og jeg som elsker kaffe! Klarer å få i meg litt rista brød med enten brunost ell gulost. Ellers har jeg ingen cravings enda! Med de andre har det vært lakris, sjokolade og horn med ost og skinke!
 
Har ingen ordentlige cravings, mer avsmak på diverse ting spesielt til frokost. Jeg spiser generelt veldig lite kjøtt, men de siste ukene har jeg hatt såå lyst på taco med kjøttdeig og skikkelig bolognese med kjøttdeig :wacky:
 
Back
Topp