Cravings

Mich

Andre møte med forumet
Tenkte det kunne være gøy med en tråd om ulike cravings.
Jeg har selv såå lyst på sjokomelk!
Noe som er veldig rart da jeg kanskje har kjøpt dette 1-2 ganger hele mitt liv, mens nå har jeg kjøpt det 3-4 ganger på bare to uker, haha.. Tenkte ikke over det før jeg satt hjemme nå ikveld å fikk så lyst på, så jeg måtte faktisk bare kjøre på butikken :-D

Jeg og drikker dem små sjokomelkene. Gjorde det i forje svangerskap.. :p Får vente å se hva jeg kommer til å crave nå :p

Jeg aner ikke om det er noe gravidcraving eller bare meg, men jeg har aldri tenkt tanken på panert torsk de siste ti årene. Men de siste par ukene har vi hatt det 6-7 ganger fordi jeg har hatt SÅ lyst på det!

Jeg aner ikke om det er noe gravidcraving eller bare meg, men jeg har aldri tenkt tanken på panert torsk de siste ti årene. Men de siste par ukene har vi hatt det 6-7 ganger fordi jeg har hatt SÅ lyst på det!

Haha, mye mulig. Vet ikke når det er normalt med disse lystene men når jeg aldri drikker det ellers og plutselig blir avhengig så tenke eg det må være pga graviditet :-P

Kaffe latte! Drikker til vanlig bare en liten kopp om dagen, men nå kan det fort gå 4 kopper eller mer. Jeg bare MÅ ha det! Så nå er det kjøpt inn koffeinfri kaffe sånn at jeg holder meg innenfor daglig dose koffein:smiley-angelic006
Ellers er matlysten ikke-eksisterende. Enkelte matretter kan jeg brekke meg av om det blir nevnt. Jeg er sulten, men klarer ikke å få i meg noe mat. Så det går mye i tørt og smakløst (og LATTE:smiley-bounce012)

Forrige svangerskap hadde jeg ingen cravings, men jeg orka ikke tanken på sjokolade. Og jeg ELSKER sjokolade til vanlig :p

Nå får jeg vann i munnen hver gang jeg ser/lukter salami, så om jeg kunne spist det hadde det helt klart vært en craving :smiley-ashamed004 Ellers har jeg lyst på laks, og har spist det myyyye mer de siste ukene enn jeg pleier å gjøre!

Aldri hatt noe cravings, men jeg får sånn avsmak på noe jeg egentlig liker.
Forrige graviditet greide jeg ikke tanken eller lukten av tomat. Tomat som jeg egentlig er glad i. Tok noen uker etter fødsel å bli glad i det igjen. Det morsomme er at han som lå i magen elsker tomat :)
Nå har jeg det litt sånn mot pizza tror jeg.. Blir kvalm av tanken. Merkelig

Kunne ønske jeg hadde cravings - her er jeg så dårlig at jeg ikke har lyst på noe som helst. Ikke spysyk, men konstant uggen

Ingenting foreløpig, men jeg er ekstra svak for lefser og kanelboller, som forrige gang :P

Forrige svangerskap hadde jeg ingen cravings, men jeg orka ikke tanken på sjokolade. Og jeg ELSKER sjokolade til vanlig :p

Nå får jeg vann i munnen hver gang jeg ser/lukter salami, så om jeg kunne spist det hadde det helt klart vært en craving :smiley-ashamed004 Ellers har jeg lyst på laks, og har spist det myyyye mer de siste ukene enn jeg pleier å gjøre!
Stek salamien først så kan du trygt spise den:D

Back
Topp