Cravings

Goldenticket

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Har dere cravings på noe spesielt?

Her går det mye i gulrot og agurk :P Også har jeg så lyst på boller, men har foreløpig klart å holde meg unna..

Jeg har lyst på usunne ting:facepalm::bag:. Altså selv om kvalmen er på sitt værste kan jeg drømme om snickersis:love7,
Men egentlig ikke cravings på en spesiell ting(hadde ikke det sist heller), men elsker isbiter, og usunn mat og snop. Men elsker også hvit fisk. (Dette er hvertfall det som er nå.)

Ikke noe spesielt. Men når jeg først får lyst på et eller annet, så må jeg ha det NÅ! :hilarious: Har fått sånn akutt-craving både på hermetiserte erter, stekt mais og mango curry dressing :hungry:

Isbergsalat :D

Jeg tar ingen veldig merkbare cravings, men jeg spiser veldig mye grovt brød med kjøttpålegg og hvitost! Har ikke spist det noe særlig før graviditeten, men nå føles det ikke som en ordentlig frokost uten :hilarious:

Cheddar ❤️ men prøver å la vær :hilarious: har også sånne plutselige "dag-cravings", i går spiste jeg en hel kurv jordbær. Er allergisk men greide ikke å motstå lenger :hilarious:
Her om dagen gikk det 4 tomater en kveld, så godt med tomat :bag:

Vet ikke om det går helt i kategorien cravings, men jeg har blitt supersær i matveien pga kvalmen. Så det har vært perioder med helt rare måltider, så dagen etter kan jeg ikke se den samme maten engang uten å bli uggen. Glad kvalmen begynner å avta!!
Har gått mye tomater, loff (som jeg virkelig aldri spiser ellers), pommes frites (med nok salt), sushi med tempura scampi og avokado.
Det største problemet har dog vært at jeg må endre måltidsstørrelsene, og hodet klarer ikke innse at jeg må spise mikroskopiske måltider like fort som magen sier ifra :)

Vet ikke om det går helt i kategorien cravings, men jeg har blitt supersær i matveien pga kvalmen. Så det har vært perioder med helt rare måltider, så dagen etter kan jeg ikke se den samme maten engang uten å bli uggen.
Akkurat slik har jeg det også! Ingen spesielle cravings, bare lyst på masse forskjellige og ganske spesifikke ting hele tiden.

Back
Topp