Cravings

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
Er det noen her som har opplevd en stor lyst på diverse matvarer mens annet er pyton?

Jeg fant ut i dag at sure godis var veeeldig godt! fruktsalat er og fantastisk godt.

noe jeg sliter litt med for tiden er fisk og kjøttdeig-retter. Og klarer ikke å steke maten selv. da får jeg ikke til å spise det etterpå:hilarious:
foretrekker helst kokt mat faktisk..

Jeg også er veldig glad i friske ting. Sorbet, frukt osv :happy: og tyrkisk pepper

Nå har jeg fått dilla på Pringles med sour cream og onion, Biola med blåbærsmak og lakrisslikkepinner. Mannen synes det er helt rart hva jeg klarer å spise på når jeg er kvalm:yuck::happy:
Jeg går konstant rundt med en pose med lakrisslikkepinner i jakkelommen min. En vet aldri når kvalmen setter fart og en blir i nøden:happy:

Jeg craver nye ting hele tiden, så vanskelig å nevne bare en ting. Men for å si det sånn: reklame for mat er et mareritt for meg. Får lyst på nesten alt jeg ser! Men siden jeg er en del kvalm og uggen er det oftest friske ting som frukt og saftis som frister mest

Syrlige ting her også. Isbiter/kald drikke. Og oliven! Jeg skjønner det ikke helt, men har så lyst på oliven hele tiden at jeg nesten kan grine over det.

Jeg liker plutselig lakristyper jeg normalt ikke liker når jeg er gravid (var slik med de to andre og) og lakristyper som jeg liker normalt, er helt superfantastisk nå! Nå har jeg skikkelig lyst på tyrkisk pepper, fordi jeg leste det lengre opp her.. :p

Kaldt eple (må helst være pink lady) er himmelsk! Og tomater har aldri smakt så godt før!

Ellers har jeg funnet masse matvarer som plutselig ikke er godt i det hele tatt.. For eksempel bacon; det smaker ikke det samme i det hele tatt nå :( Bearnaisesaus er skikkelig merkelig, og brød får jeg ikke i meg for tiden.. Helt merkelig når smaksløkene endrer seg sånn.. :bored:

Nå har jeg fått dilla på Pringles med sour cream og onion, Biola med blåbærsmak og lakrisslikkepinner. Mannen synes det er helt rart hva jeg klarer å spise på når jeg er kvalm:yuck::happy:
Jeg går konstant rundt med en pose med lakrisslikkepinner i jakkelommen min. En vet aldri når kvalmen setter fart og en blir i nøden:happy:

ja lakris hjelper veldig på kvalmen her og. Prøver å begrense meg siden man ikke skal ha så mye av det. Hørtes så godt ut med lakrisslikkepinner og tyrkisk pepper :p jeg har holdt meg til dent lakris og fishermans friend med lakrissmak til nå. Hvem vet hvor ille det blir om jeg virkelig begir meg ut på lakriskjøret:whacky011

Denne tråden er forferdelig! Jeg får jo lyst på nesten alt dere skriver :eek: :laughing002

Jeg har bare generelt cravings på alt som er usunt og godt :P Og jeg sliter veldig med å begrense meg. Kjøpte inn litt godt til helga på torsdag, og da gikk det jo som det måtte gå - spiste opp halvparten samme kveld :rolleyes:

Foreløpig ingen cravings men venter i spenning. Sist jeg var gravid, når jeg var kvalm, MÅTTE jeg har makrell i tomat med majones og agurk på knekkebrød med et stooooort glass oboy til:hilarious::wideyed: Eneste som tok kvalmen. Mot slutten hadde jeg cravings på plain cheeseburger fra Mækkern:rolleyes:

Har mest lyst på frukt og grønt. Vil ikke ha karbohydrater, søtt eller kjøtt.

Jeg har ingen cravings til nå, men har plutselig ikke lyst på søtt.. Så har nesten ikke spist noe sjokolade på 3 uker. Og det er helt unaturlig. Og når jeg spiser noe søtt, vil jeg bare ha 1 bit. :D

Jeg har ingen cravings til nå, men har plutselig ikke lyst på søtt.. Så har nesten ikke spist noe sjokolade på 3 uker. Og det er helt unaturlig. Og når jeg spiser noe søtt, vil jeg bare ha 1 bit. :D
Samme her!
Mandag for fire uker siden, dagen før positiv test, tok jeg noen kollegaer i hånden på at vi ikke skulle spise søtsaker på jobb den uken (det står alltid fremme).
Positiv test neste dag og ble jo veldig lurt å ikke spise kjeks og sjokolade.

Nå er jeg så uggen og har ikke lyst på at det å holde seg unna ikke er noe problem i det hele tatt.
Måtte ta en pause da vi var på senteret for å handle noen gaver i går, så lille og jeg satte oss ned for at han kunne få en is. Jeg smakte jo også, og ble så dårlig :(

Jeg har hatt fantasier om Berlinerboller hele uka, fy søren så godt det var når jeg endelig kjøpte det igår.

Back
Topp