Cravings

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
fått min første craving. Honningmelon :p

Druer og smoothie her :p

Ingen enda, men blir fortere mett nå!

Forrige svangerskap var det cola zero, før det var det olden boble og børek fra 7/11 :woot:

Hadde nesten ingen forrige gang. Måtte ha loff med norvegia i starten, og så cravet jeg sjokoladecroissant en periode :D

Jeg har ikke rukket å få noen ennå, men i forrige svangerskap hadde jeg virkelig ingen. Spiste en del spaghetti med ketchup og cola zero - begge deler virket raskt mot kvalmen.

Sist svangerskap lå jeg jo å kasta opp de første 7 mnd. Men de to siste spiste jeg utrolig mye mandarin. :P

Nå vil jeg ha sterk mat, så jeg får vel spise det før halsbrannen forhåpentlig ikke kommer å ta meg, men vet aldri :P

Ingen cravings enda.... har ikke lyst på noen ting.. håper inderlig jeg ikke blir avhengig av love hearts denne gangen... var helt sinnsykt forrige svangerskap :wideyed::hilarious:

Ingen cravings enda.... har ikke lyst på noen ting.. håper inderlig jeg ikke blir avhengig av love hearts denne gangen... var helt sinnsykt forrige svangerskap :wideyed::hilarious:
Uff, sleit du med halsbrann?

Nei, sleit med en skikkelig alvorlig LoveHearts- avhengighet :hilarious: Ble mannevond dersom vi ikke hadde det i hus :rolleyes:
Hahaha jeg tenkte jeg skulle spørre om det også :hilarious:

Ikke akkurat cravings, men har ofte lyst på frukt og bær, gjerne som smoothie. Men jeg har ikke lyst på det at jeg ville kalt det craving ennå.

Jeg er desverre så dum at jeg var på tapas i dag... så sautert sjampinjong er det eneste jeg har i hodet... og poppet popcorn i gryte hvor jeg kan bestemme smør og salt selv... usunne crawings ja

Back
Topp