Cravings?

Toro meksikans tomatsuppe, av en eller annen grunn :P Pleier å la tomatsuppe fra bunnen, så fikk noen rare blikk første gang jeg kom drassende hjem med posesuppa mi :P Men akkurat nå er det det som funker!

Jeg har også spist posesupper. Kjøttsuppe og tomatsuppe med makaroni. Helt logisk når det er 28-31 grader ute..

Haha[emoji23] Nei egentlig ikke.. Har hatt en periode med veldig lyst på knekkebrød med leverpostei. Nå er det knekkebrød med hvitost. Og melk. Og ting som er salt. Men ingen helt ekstreme cravings. Selv om knekkebrød med smør og hvitost er syyykt digg[emoji28]
Det er det beste, eneste som har fristet av mat så langt[emoji23] Jeg er så kresen blitt at det MÅ være Husman-knekkebrød, Brelett og Norvegia[emoji23]

Ny craving har meldt sin ankomst, nå har jeg så lyst på molte, men det er så dårlig med molte i området[emoji85][emoji23]

Denne graviditeten har jeg hatt lyst på spaghetti nesten hver eneste dag. Av type fullkorn. Tror det er fordi det er lite kvalmende :-)

Flere ting som plutselig ikke frister. Litt småuggen i formen stortsett, så sikkert en sammenheng. Spesielt sjokolade og fløteis som jeg vanligvis elsker. Solbærsaft er godt å ha:Heartred

Her går det på pizza. Har dog en treningsnarkoman i hus, så her blir det kun pizza på lørdager. Men da i flere utgaver :angelic: Ellers er det frukt lignende godteri, som også kun blir på lørdager foreløpig :smiley-ashamed004

Får stort sett akkutt graving på ting, gjerne en ting eg vi ha en dag mens det er en ammen en annen dag.
Sjokolade og godteri eg spiste hver dag før byr meg egentlig bare imot.
Mens frukt eg aldri har likt og poteter er noe av det beste eg får.
Har heller aldri vært stor tilhenger av norsk mat, men nå har kjøttkaker med poteter, brun saus og tyttebærsyltetøy blitt en storfavoritt. Og dette skyr eg som pesten til vanlig

Har så lyst på softis og kebab at jeg drømmer om det nesten hver natt, men har holdt meg unna Sprakk litt med kebabpizza i dag[emoji28]

Føle æ har lyst på nå absolutt hele tida. Men hva? Nei det veit æ ikke alltid

Har såååå lyst på ost! Sånn blåmuggost, brie osv. Drømmer om det om natta. Er nesten smertefullt o_O

Elsker egentlig søtt, men som andre skriver her, så byr det meg i mot. Må gjerne fortsette etter svangerskapet ;)

Pink lady epler går det mye av. Og minst en liter skummet melk om dagen. Ikke de mest usunne cravingsene akkurat :hello2

Risengrynsgrøt, appelsinjuice og brødskive med skinke, hvitost og agurk på:joyful: Deilig at matlysten endelig er her igjen..

Har nå forflyttet meg over på salt og pepper chips, men kan jo ikke ha det hver dag. Blir ekstra vanskelig når en sitter i kassa og selger flere poser chips til dagen :smiley-ashamed004

Har dødslyst på 50 forskjellige ting hver dag. Å når det slår inn MÅÅÅ æ ha det. Men gidde ikke å ut å gå i regner så ende m at æ står over [emoji23]

Back
Topp