Cravings!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Hva er dere ekstra sugen på nå som gravid? Hva smaker fantastisk som gravid, men ikke ellers? Fyr løs [emoji4]

I mine tidligere svangerskap, så har jeg vært helt gal etter lakris og asiatisk mat [emoji12] nå har jeg hørt at man skal holde seg unna lakris under graviditeten. Men jeg kjenner allerede litt cravings på asiatisk, så for noen dager siden lagde jeg 30 hjemmelagde vårruller [emoji23][emoji23] så de ligger å fryseren og roper på meg inni mellom [emoji12]

Er veldig glad i kokt egg ellers. Det frister ikke lenger [emoji12] forskjellen fra tidlig i svangerskapet før og nå var at jeg var ekstremt sulten og måtte små spise hele tiden for å ikke bli kvalm. Nå er jeg ikke kvalm og ikke særlig matlyst. Kun spist middag i dag. Men det kommer seg nok [emoji4]

• Liker
Reactions: TPL
Her går det en liter skummet melk om dagen! Klarer meg virkelig ikke uten[emoji23]

Jeg synes lakris er sykt tungt å gi opp, for jeg ELSKER lakris. Ingen cravings enda da.

• Liker
Reactions: TPL
Brødskive med fersk røke laks  :hungry::hungry::hungry::woot::love017
Helst til frokost, middag og kvelds.
Men kan ikke skylde på graviditeten på cravings, har fått perioder med rare cravings siden jeg var typ 11 år :hilarious:

til nå har det vært veldig hang etter søtt... Føler jeg har lagt på meg to kilo allerede [emoji23]

Jeg spiste egg til frokost nesten hver eneste dag før, men nå har jeg overhodet ikke lyst på det lenger :yuck: ellers har jeg generelt dårlig matlyst foreløpig

Back
Topp