Cravings??

Oliven. Og epler. Oooohhhh. Kaldt eple og et kaldt glass melk. Mmmmm. Tror eg må ha det nå. [emoji7][emoji520]

Har ikke lyst på noen ting for øyeblikket, som regel bare ritz-kjeks som går ned... men ser danskebåten kjøre forbi hver dag på jobb og har skiiiiikkelig lyst på danskebåten-buffet:angelic:

Litt syrlige og friske ting (rosa, sure skumbananer), frukt og juice. Det samme som sist.

Nei, ingenting. Hadde ikke det sist heller :)

Avocado og sjokolademelk!

Ikke foreløpig. Sist var det lakris og før det sniffet jeg klorin [emoji85]

Men jeg får sånn akutt lyst på ting da. Og akutt ikke lyst på ting. Så det har vært vanskelig å planlegge middager...
I dag var det ingen av ungene som skulle spise middag hjemme så jeg vandret lykkelig rundt i butikken med reker og loff i kurven. Til dessert ble det klementiner. Som mannen måtte skrelle for det var brått så ekkelt å gjøre det selv [emoji23][emoji23][emoji23]

Appelsinjuice! Gått litt over nå, men var heeelt hekta en stund :p

Appelsinjuice har jeg også hekta på, men har ikke tenkt på det før nå at jeg er hekta. Samboern har vistnok lagt merke til det sier han og derfor husker han å kjøpe det når det går tomt [emoji28]

Vet ikke om jeg vil kalle det craving, men det går mye i grønne epler om dagen. Er generelt avhengig av mat og spise hele tiden :p Huttetu, hvordan skal dette gå:eek:

Frukt! Kunne spist det til alle dagens måltider :hilarious:

Frukt her også, særlig epler og appelsiner. :Heartred

Back
Topp