Cravings!

Av en eller annen merkelig grunn har jeg fått så dilla på Mr. Lee nudler [emoji85] har ikke spist det siden ungdomsskolen, men nå får jeg i perioder veldig lyst på det! Måtte kjøpe 3 pakker for å ha i skuffa nå[emoji85]
 
Av en eller annen merkelig grunn har jeg fått så dilla på Mr. Lee nudler [emoji85] har ikke spist det siden ungdomsskolen, men nå får jeg i perioder veldig lyst på det! Måtte kjøpe 3 pakker for å ha i skuffa nå[emoji85]

Haha, jeg fikk også det, men nå frister det ikke lenger:p
 
Lykken i dag er at mannen kjører og kjøper kinamat til middag til sin gravide fru som sliter med matlysten <3
 
Er det bare meg som ikke har noen cravings?:wideyed:
Men merker det er noe mat som frister mer enn annen. Men har ikke hatt noe spesifikt. Så slipper heldigvis å finne en nattåpen bensinstasjon Kl 3 på natta da jeg bor alene og måtte ha ordnet det selv uansett:rolleyes::laughing002
 
McFlurry har jeg plutselig fått så lyst på [emoji85] Har ikke spist det heller på flere år. Mannen skal ut å kjøpe etterpå, så kan vi ha det i fryseren til dessert i kveld. [emoji4]
 
Er det bare meg som ikke har noen cravings?:wideyed:
Men merker det er noe mat som frister mer enn annen. Men har ikke hatt noe spesifikt. Så slipper heldigvis å finne en nattåpen bensinstasjon Kl 3 på natta da jeg bor alene og måtte ha ordnet det selv uansett:rolleyes::laughing002

Alle spørr alltid om jeg har noe cravings, men jeg føler heller egentlig ikke at jeg har det:p noe mat som ikke frister, men ikke så mye jeg har skikkelig lyst på heller:p
 
Back
Topp