Cravings

Plutselig en til i magen

Betatt av forumet
Ja damer hva craver dere på? Jeg er på kokosboller, mandariner og is [emoji26] is spiser jeg kun når jeg er gravid, var vell sånn jeg fattet mistanke denne gangen også, når lysten på en sandwich is melte seg i slutten av september

Sånn ekte Lerums saft. Blåbær, husholdning eller rips :P

Ikke lyst på noe mat egentlig, men Litago sjokolademelk og salt sørlandchips går som regel ned, akkurat som sist :) spennende å se om jeg lever på iste og vannmelon 2. Og 3.trimester denne gangen også [emoji23]

Ja damer hva craver dere på? Jeg er på kokosboller, mandariner og is [emoji26] is spiser jeg kun når jeg er gravid, var vell sånn jeg fattet mistanke denne gangen også, når lysten på en sandwich is melte seg i slutten av september
Gal etter mandariner:)

Noen dager blå Stratos bar.
Andre dager oransjegrønne tomater. Og mini gulrøtter og Sharon frukt nam nam.

Er så mye som IKKE smaker denne gang :o

Sånn vitaminvann med fersken smak! [emoji33] og gulerøtter[emoji28]

Har ikke noe direkte cravings, men hadde en periode hvor jeg var skikkelig skikkelig sulten og hadde lyst på alt mulig av mat. Hender det seg at jeg får lyst på noe veldig spesifikt. I dag lyster jeg f.eks. på baguett med ost og skinke, varmet og presset (helt smeltet ost, og sprøtt brød) med masse hamburgerdressing på. Men, sånt kan jeg brått få veldig lyst på til vanlig også, så ikke noe spesielt for svangerskapet. Har nesten hatt mindre sånne spesifikke lyster nå enn tidligere, og er skikkelig middagslei (men sulten som en ulv, så ikke så heldig kombinasjon :p ).

Back
Topp