Cravings?

Dyrepasseren

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
Juliknøttene 2022
Det har jeg alltid lurt på.. hva slags cravings får jeg?
På tv har jeg sett damer som spiser
Kritt, asfalt, keramikk, bilstøv og aviser.
Er det noen som har fått (ikke fult så crazy) cravings?

Min verste craving var rengjøringsmiddel, spesielt Ajax sitron, i to av tre svangerskap. Jeg drakk det ikke da :hilarious: Men jeg hadde bra lyst. Var fryktelig slitsomt. Jeg vaska hele innsida av dusjkabinettet med svamp som lagde masse skum hver gang jeg dusjet, vaska veggen hvor jeg sov for å sovne inn med lukta. Det høres kanskje komisk ut, men var fryktelig slitsomt. Håper ikke det skjer igjen :shy:

Ellers har jeg hatt flere av de normale søte cravingsene

Jeg hadde ingen cravings forrige svangerskap. Eneste var at sitron var best pga kvalmen, men jeg har alltid vært glad i sure ting [emoji4]

Min verste craving var rengjøringsmiddel, spesielt Ajax sitron, i to av tre svangerskap. Jeg drakk det ikke da :hilarious: Men jeg hadde bra lyst. Var fryktelig slitsomt. Jeg vaska hele innsida av dusjkabinettet med svamp som lagde masse skum hver gang jeg dusjet, vaska veggen hvor jeg sov for å sovne inn med lukta. Det høres kanskje komisk ut, men var fryktelig slitsomt. Håper ikke det skjer igjen :shy:

Ellers har jeg hatt flere av de normale søte cravingsene
Oi! Det høres slitsomt ut ja! Krysser fingrene for at du slipper det nå [emoji173]

Jeg har aldri likt smaken eller konsistensen på avokado. Brått begynte jeg å crave avokado noe helt sjukt! Nå spiser det til alt som er mulig, og googler daglig etter nye oppskrifter med avokado. Herregud [emoji23]

Jeg har aldri likt smaken eller konsistensen på avokado. Brått begynte jeg å crave avokado noe helt sjukt! Nå spiser det til alt som er mulig, og googler daglig etter nye oppskrifter med avokado. Herregud [emoji23]
Det bruker jeg også alltid å elske under svangerskap :D

Så bra da [emoji1] avokado er digg [emoji38]

Avocado fyllt med tzatsiki og reker er digg[emoji1303][emoji5]

Jeg trodde faktisk at jeg ikke hadde cravings etter forrige svangerskap, at det bare var ting jeg liker som jeg hadde ekstra lyst på sånn helt tilfeldig. MEN, nå er jeg gravid igjen, og det er AKKURAT de samme tingene jeg vil ha, så legger den teorien på hylla [emoji12]
Det jeg har lyst på er:
- friske bær
- bringebærsmoothie
- frisk salat med masse gode grønnsaker og fetaost
- sjokolade
- lakris
- salami
Salami spiser jeg såklart ikke noe av, og spiser veldig lite av både lakris og sjokolade, selv om jeg har veldig lyst på. Vil helst gjøre "alt rett" denne gangen, etter at det har gått så veldig galt alle andre ganger, så prøver å holde kostholdet så sunt som mulig. :p

Ja fy søren. Kan ikke skjønne at jeg ikke har likt det tidligere. Haha. Og nå begynner jeg å spise av den før jeg engang har rukket og skrelle den ferdig. Fytti[emoji23][emoji23]
Haha [emoji23] såpass, ja [emoji23] også blir man mett av den også [emoji38]

Ja. Jeg syns jeg spiser hele tiden! Nesten alt mulig.. har ikke fått en spesiell craving ennå [emoji57]

Denne gangen skal jeg få cravings på vannmelon har jeg bestemt meg for. Det er ikke så fetende, så kanskje jeg slipper unna med bare 20 kg haha!! [emoji525][emoji525][emoji525][emoji525]

Denne gangen skal jeg få cravings på vannmelon har jeg bestemt meg for. Det er ikke så fetende, så kanskje jeg slipper unna med bare 20 kg haha!! [emoji525][emoji525][emoji525][emoji525]
Har kanskje fått litt kiwicraving. Men kanskje det bare er fordi de er billige på rema nå [emoji28] hvor mye pleier man å gå opp i vekt a?

Back
Topp