Cravings

tingeling1990

Glad i forumet
I begynnelsen hadde jeg ikke lyst på noen ting, så var det noen ting som var enklere å få ned enn andre.. to ting jeg har slitt mye med å få i meg er kaffe og sjokolade.. har klart å spise relativt sunt og godsaker har fristet lite.. etter uke 25 ca kom kaffelysten og jeg må tvinge meg selv til å ikke drikke mere enn 2 kopper daglig, og det går veldig bra:p så har jeg flirt litt av de som får så sterke cravings at de sender mannen for handle.. jeg trekker tilbake alt! Haha! Jeg bare MÅÅÅ ha sjokolade nå!!!! :p

Det har ikke vert så ille her heller, var opprinnelig pepsiavhengig, og sluttet helt første månedene.. men så kom lysten tilbake, og nå siste ukene har jeg hatt såååå lyst på riskrem hele tiden! :p

Melk med oboy har jeg hatt cravings på siden uke 19 :p ellers har jeg cravings på lammestek og hjemmelagde potetlefser med sukker og smør for tiden :p

Har ingen cravings, nei.

Hadde cravings for sjokkomelk jeg i en stund. men så lagde mannen sjokkomelk til meg som smakte grusomt. etter det har det vært lite :p men har sendt mannen på butikken for is og frenshfries iallefall dette svangerskapet :p

Har hatt perioder med ting jeg har hatt lyst på. Spiste rista brød med makrell og et glass oboy til frokost hver dag i 2-3 mnd, nå er det gått over til baguette med ost og skinke men fremdeles sjokomelka :p I tillegg har jeg siste måneden fått helt dilla på iskaldt vann med isbiter så går en del av det, men det er jo ikke det værste :D

Har ikke cravings, men blitt sånn at melke sjokolade må ha noen ganger etter har spist middag , føler kvalmen stopper litt etter har spist den. Kun vanlig melke sjokolade hjelper.
Har hatt druer som hoved mat fra starten av svangerskapet nå føler ikke for hver dag.
Så egentlig kunne ønske hadde cravings så kanskje ville fått noe i meg som blir der.

Fyser veldig på sjokolade om dagen, har spist det nesten hver dag :( men i morgrn tror jeg det blir riskrem. Fy, så godt det hørtes ut!! :D

Jeg har hatt cravings på en spesielt type skinke som jeg kun får kjøpt i Sverige! Kjøpte mange av den sist jeg var der :p spiser det daglig nå :)

Epler og iskald ekstralett melk går det i her om dagen :p Og klementiner:p Suget etter sjokolade har oxo dessverre tiltatt... :hungry::sorry: Ikke helt heldig i forhold til diabetesen da...

Hadde rundstykker med leverpostei til å begynne med, så polarbrød med et tykt lag med prim :p nå er det brødskive med et tykt lag sjokade og sjokolademelk (den brune kartongen på butikken :p )

Har ikke vært så ille på cravingsene at jeg har "pisket" mannen min til å dra på butikken ;)
Ingen store cravings nå, men har hatt lengre perioder med dilla på sjokomelk og gule epler (liker egentlig ikke epler så godt, hahaha :P). Sjokolade er jeg fysen på hele tiden, også utenom svangerskapet ;)

Jeg har aldri spist noe særlig brød tidligere, men det har jeg vært avhengig av. Brød og rundstykker. Også var jeg veldig fysen på appelsiner i starten

Back
Topp