Cravings

Guttemammax2

Glad i forumet
For første gang i denne omgang måtte eg ha first price Orange cakes. Gikk litt utover sambo som hadde rotet vekk bilnøklene så eg ikke rakk nær butikken. Men siden eg bare måtte ha, så endte eg med å kjøre de 10 minuttene til neste... Jaja..

Merker Eg er redd eg skal få samme temperamentet denne gangen som sist, det var ekstremt om noen trakket meg på tærne.

Noen andre som har fått skikkelig cravings?

Har lyst på alt og ingenting :p
Craver sure ting.. Men ellers er matlysta veldig varierende..

Salt lakris!! Pleier ikke ha så fryktelig lyst på godteri, men nå på mandag *måtte* jeg bare kjøre på kiosken og kjøpe! Dessverre ble det litt igjen så jeg småspiser litt nå.. Ikke braa.. :/

Her er det stort sett alt eller ingenting! :rolleyes:
Sliter litt med kvalme, så derfor er det ikke så mye som frister. Men de periodene av dagen jeg ikke er kvalm, har jeg lyst på alt!
En ting jeg fikk veldig lyst på her om dagen, var lakristyggis! Det har jeg ikke smakt på mange år, og plutselig fikk jeg lyst på!

Pommes frites kom plutselig i hodet på meg i dag. Måtte motstå lysten men kjenner det var ikke lett :p

Har egentlig ikke lyst på noe som helst. Men når jeg først blir sulten, da må jeg spise ganske kjapt for og ikke bli dårlig.:p

vanligvis godteri er noe jeg må ha, :P men nå, nei takk. Bare salt mat. njami :)

Grønn bris! Var litt krise da de ikke hadde på butikken... Skuffet dro jeg hjem med farris i steden :p

Er fra før verdens større godtemums, men nå er det ingenting søtt som frister. Ikke surt godis eller lakris engang som er favoritten. Det jeg heller har lyst på derimot er ristet loff med smør :p

Har lyst på alt mulig, helt til jeg får det i hus. Så vil jeg ikke ha det..:

Sist hadde jeg ekstremt stort behov for å spise Cheese burger. Har ikke fått noe spesielt ennå. :)

Back
Topp