Cravings

Spirevipp

Forelsket i forumet
Vet ikke om det er flere tråder om dette temaet, men jeg lurer på hva septemberdamene har for slags "svangerskapsdiller". For min del får jeg med jevne mellomrom akutt behov for sur sitronbrus og har fått helt dilla på varmmat. Middag bare en gang om dagen sa du??

Spagetti og kjøttdeig har jeg lyst på hele tiden! Mannen vil desverre ikke ha det til middag hver dag

Hadde en periode lyst på cherry tomater hele tiden. Nå så har jeg bare lyst på sjokolade. Snakk om hel omvendig

Bakt potet med bacon frå Egons, kylling med sursøt saus frå kinaresturanten. Og texmex sub frå big bite! Mmmm.... Synd Big Bite er stengd i morgon og på fredag :(

Milkshake:p
Ellers ingen andre.. drukket milkshake 1 gang og det var igår på Mac Donalds ;)
Men har lyst på dette hele tiden.. håper jeg klarer og holde meg å ikke trenger dette hele tiden:p

Majones! Må bare ha det når jeg skal spise brødskive. Aldri vært så fan av det før jeg

Appelsin, appelsinjuice, pærer, melk, cherry tomater og leverpostei :p

Vannmelon, youghurt, iste, peanutter, druer, smoothie.

Akkurat det samme med min første. Kan det være ei jente til tro? :-)

Generelt alt søtt og salt om kvarandre.... Har blitt masse påskegodt for å seie det sånn.

I tillegg har eg dilla på melk med o'boy og havreknekkebrød med ost. Og då må det vere ferdigskiva Norvegia, liten pakke, ingenting anna er bra nok :P

De første ukene ville jeg bare ha appelsiner, knekkebrød med appelsinmarmelade og greddost og rød saft. Samtidig greide jeg ikke å spise egg, havregrynsgrøt og middagsmat var helt pyton (men jeg tvang det i meg). Nå har jeg cravings på italiensk salat og leverpostei :-)

Varierer med tiden. Akkurat nå er det hvitløksdressingen på Egon og Softis!

Har ingen cravings lenger. Men det har vært skinke og paprika, ost, sjokomelk og is (men jeg vil bestandig ha is uavhengig graviditet)

Skinke, majones og paprika er den store påleggshiten hvertfall.

Back
Topp