Cravings?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Er det noe du MÅ ha allerede?

Evt andre ting du ikke TAKLER hverken lukt eller smak av? :P

Ingenting jeg MÅ ha, men jeg har lyst på ALT!
Tåler ikke lukten av gubben når han kommer hjem om dagen, kjøleskapslukt, ostepop og enkelte parfymer :P

Flere ting jeg ikke takker og blir kvalm av tanken. Ikke særlige cravings, lyst på ulike ting hele tiden! Lakris bla :p

Utrolig lyst på alt surt! Sure frukter, juicer, smoothie<3

Jeg må ha grønne epler hver dag. Og da mener jeg GRØNNE, ikke gule eller gulgrønne. De grønneste man finner ;) Ellers lyst på det meste!

Har fått usedvanlig lyst på sjokolade den siste tiden. Prøver og begrense meg litt der. Ellers så får eg bare visse innfall. Forje uke fikk eg lyst på boller, endte opp med og lage dette. Dagen etter lyst på rullekake resulterte i at det ble hjemmelaget rullekake. Huff. Sambo håper på at dette ikke varer siden han er svak for nybakte bakevarer.

Ikke spesielt matlyst, så ingen cravings her enda:wtf:

Appelsiner og appelsinjuice, Ritz kjeks :)

Foreløbi ingen ting jeg absolutt MÅ ha.. men isbiter og vann er knall pga kvalmen;)

Stort sett lyst på det aller meste- men lite som smaker så godt som det ser ut som. Har derimot fått mere lyst på ferskt brød med ost og skinke på.. Ja- OG AV ALLE TING ISBITER. :p

Jeg må ha mat eller noe å spise, ellers blir jeg kvalm :p jeg klarer ikke å rydde vekk gammel middag eller mat fra kvelden før, da brekker jeg meg. Men ingen spesielle cravings enda :D

Fiskegrateng til middag samt
Brødskive med appelsinmarmelade hver morgen :-)
Ellers frister andre ting svært lite!

Avokado og eplejuice (ikkje nødvendigvis ilag;)) har eg maula skikkelig i da sista!...:p

Det meste med salt, og ananasjuice:) Må småspise for å holde kvalmen i sjakk. Sliter bla med lukten av varmmat.

Gått fra epler til gulrøtter til appelsiner :) hadde veldig usunne cravings med de andre så tenker det er supert så lenge jeg har lyst på noe sunt

APPELSIIIIIN :hungry::hungry::hungry: Helt motsatt fra sist da det gikk i sjokomelk og skoleboller :p:dead: Håper det holder seg sånn! :)

Vet ikke om det akkurat er craving - men er veldig fysen på bringebær og spiser 1-2 bokser hver dag:) Og plutselig ut av det blå kommer jeg på en eller annen ting jeg har ekstremt lyst på (forskjellige ting hver gang - istad var det hvit sjokolade) og da MÅ jeg ha det, kjenner det som en sånn inderlig trang - veldig merkelig.

Back
Topp