Cravings

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Noen som har fått cravings for noe allerede? Fikk veldig lyst på pizza nå jeg. Ellers er kvalmen tilstede så mat er ikke alltid tilstede
 
Jeg får craving på noe nytt hver dag. Og svært få ting jeg har lyst til å spise når jeg har hatt det en gang.. Så aversjoner har jeg masse av:p
 
Sånn rett i koppen potet !!! Mååå ha det hver dag, men føler ikke bare at det er cravings men perfekt som et lite måltid før lunsj. .
Spiser frokost kl 06 og har ikke lunsj før 1215 ca og det er for mange timer mellom, så spiser det ca kl 09 :):)
 
Sånn rett i koppen potet !!! Mååå ha det hver dag, men føler ikke bare at det er cravings men perfekt som et lite måltid før lunsj. .
Spiser frokost kl 06 og har ikke lunsj før 1215 ca og det er for mange timer mellom, så spiser det ca kl 09 :):)
Åja, det er godt. Kommer til å kjøpe det i dag!
 
Thai, kinamat, indisk, sure pickles, lion is, sjokolade... Ser ut som om cravingsene mine denne gangen er mye mer usunne enn sist, da levde jeg på epler og havregryn med rosiner og friske bringebær.
 
Får ikke lyst på cottage Cheese, ananas og leverpostei lenger, som jeg egentlig er veldig glad i! Men peanøttsmør derimot...og kald fiskepudding med agurk og ketchup....! :p
 
Får nye cravings hver dag nesten for tiden. Men heldigvis er de ikke like akutte som da jeg bare måtte ha kjøtt, for den cravingen var ikke mulig å overse.
 
Kjøpte Pink Lady-epler i dag, DET VAR SYKT GODT!

Så friske, saftige, sprø og delikate :woot:
 
Store og harde tomater med salt og pepper :) seriøst nam nam nam :)
 
Back
Topp