Cravings?

Trollveitja

Elsker forumet
Har noen begynt å få sykelig lyst på noe? Har funnet tortilla chips og leverpostei her. Kjenner jeg tenker mye på rømme, haha. :)

I begynnelsen hadde jeg skikkelig nød på salmiakkdrops.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

bare sjokkomelk, men har dabbet av ettersom jeg ble dårligere her :)

Forløpig så har jeg kun lyst på vann.. Å så har jeg veldig lyst på laks :P men mannen tåler det ikke, så blir ingen suss eller nuss når jeg har spist sånt. Og det syns jeg er litt trist fortia, så da blir det ikke noe :P

Desember 2014

Bruker App

Det har gått så langt at jeg fantaserer om laks med rømme, lasagne med rømme, spekemat (kremt, det blir lenge til) med rømme osv. Føler meg litt smågal her jeg sitter, enda værre. Jeg er kvalm, men rømme er virkelig i fantasiene i dag :o

Appelsiner :p Har lyst på appelsiner hele tiden, hehe

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Har så lyst på sån drageegg, påske godteri!!! Og yoghurt hver dag ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg har lagt min elsk på sure smågodt! Og det har jeg hatet i årevis!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har hatt lyst på lollipop i flere dager nå og i dag kjøpte jeg det! :D :D Nå blir det lollipopspising for alle penga! :p

Jeg har ikke cravings, men har mistet lysten på søtsaker. (Kanskje mest psykisk, har lyst til å være flink for lille spiren :b)

Mamma er sååå overbevist om at det er et jentetegn :) måtte bare si det :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jøss, skal nett se at det blir en liten jente ;) Mamma er veldig overbevist om at det blir det, men ikke pga appelsinene da, hehe!! :P

Det har gått så langt at jeg fantaserer om laks med rømme, lasagne med rømme, spekemat (kremt, det blir lenge til) med rømme osv. Føler meg litt smågal her jeg sitter, enda værre. Jeg er kvalm, men rømme er virkelig i fantasiene i dag :eek:

Rømme er digg!! Haha :P
Jeg pleier å ha rømme til nesten alt utenom graviditet også ;)

Hihi morro altså :-D blir ekstra spennende å se nå da ;-)

Ja, det blir det :) Korleis går det med deg forresten? Tenker på deg <3 Og håper du snart blir litt bedre!!

Ja, det blir det :) Korleis går det med deg forresten? Tenker på deg <3 Og håper du snart blir litt bedre!!

Takk som spør ! Det går opp å ned,for det meste ned.. er kvalm 98% av tiden så det er tung. Men mest pga jeg er alene med gutten min :-(
Men alt går,er bare litt enklere når man er to. Men far kommer om ca 3uker ;-)

Takk som spør ! Det går opp å ned,for det meste ned.. er kvalm 98% av tiden så det er tung. Men mest pga jeg er alene med gutten min :-(
Men alt går,er bare litt enklere når man er to. Men far kommer om ca 3uker ;-)

Det hørtes fryktelig tungt ut!! Er han på jobb siden han kommer hjem om 3 uker? Masse god bedring til deg :Heartred

Back
Topp