Cravings??

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Nå som vi har kommet litt lengre i svangerskapet, har dere noe dere bare MÅ ha?? Jeg MÅ ha sjokolade og eple hver eneste dag, jeg får skjelvinger når huset er tomt :(

Tror jeg har litt...i følge mannen min så har jeg mye! Han mener jeg har mye og variert cravings.... Er glad i melkeprodukter som yoghurt, gule epler og smash <3

Sjokolade. Topris... :/

Smoothie ;-)

Jeg har ikke hatt cravings ennå, (uke24) men har blitt mye gladere i kebab ?!
Føler nesten at jeg har fått litt mindre lyst på mat nå som jeg er gravid og at smaksløkene har sluttet å virke..
Kanskje like greit for jeg pleide å være en søtmoms ;)

Har ingenting spesielt. Det er så dagsform-basert, en dag har jeg dritlyst på noe og klarer ikke tanken på noe annet, men neste dag kan det være motsatt. Er faktisk mest ting jeg ikke har lyst på lenger, klarer feks ikke lukta av kjøtt, så bacon og slikt er utelukket, og kan ikke steke noe selv.

Hatt forskjellige ting som cherry tomater, epler og is, smoothie, bær

Ikke noe spesielt. Eneste er at jeg liker sjokolade da. Noen jeg til vanlig ikke liker! :p

Nei ikke nå, men jeg har jo hatt forskjellige ting opp igjennom svangerskapet..Nå frister ingen ting,hverken mat eller snop..kjedelig;(

Ikke noe spesifikt sånn hele tiden, mer sånn at jeg plutselig får lyst på noe, så får jeg VELDIG lyst på det, også MÅ jeg ha det, ingenting annet frister, må ha AKKURAT det jeg har lyst på..:p Ganske slitsomt, for hormonene bestemmer, jeg blir lei meg og sint om det ikke er mulighet for å skaffe det jeg vil ha!:p Det kan være alt fra grønne epler til pizza fra Pizzabaker'n.. Stakkars mannen, skulle kjøpe grønne epler, jeg var nedi posen for å hente de med en gang han kom inn døra, men så hadde han kjøpt gule.. Det var krise, jeg følte verden bare gikk under..!:p Jeg går under navnet Hormonella, forresten.. Jippii...;D

Ikke noe spesifikt sånn hele tiden, mer sånn at jeg plutselig får lyst på noe, så får jeg VELDIG lyst på det, også MÅ jeg ha det, ingenting annet frister, må ha AKKURAT det jeg har lyst på..:p Ganske slitsomt, for hormonene bestemmer, jeg blir lei meg og sint om det ikke er mulighet for å skaffe det jeg vil ha!:p Det kan være alt fra grønne epler til pizza fra Pizzabaker'n.. Stakkars mannen, skulle kjøpe grønne epler, jeg var nedi posen for å hente de med en gang han kom inn døra, men så hadde han kjøpt gule.. Det var krise, jeg følte verden bare gikk under..!:p Jeg går under navnet Hormonella, forresten.. Jippii...;D

Kjenner meg litt igjen ;) men har heldigvis roet meg ;) er ikke lett med alle hormonene :P

Nå bare MÅTTE jeg ha gulrotkake, av alle ting! :) Men det er lenge siden jeg har hatt cravings nå, så det får vel gå for denne gang ;)

Back
Topp