Noen som har fått noen skikkelige cravings? Noe dere bare MÅ ha?
Her er det Q sin sjokolade melk
den er såå good <3 men hadde vært veeldig greit om jeg fikk noe litt sunnere cravings
hehe..
Her er det Q sin sjokolade melk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har fått noen skikkelige cravings? Noe dere bare MÅ ha?
Her er det Q sin sjokolade melkden er såå good <3 men hadde vært veeldig greit om jeg fikk noe litt sunnere cravings
hehe..
Jeg har også vert helt hekta på sjokomelk, men også koksbollerNoen som har fått noen skikkelige cravings? Noe dere bare MÅ ha?
Her er det Q sin sjokolade melkden er såå good <3 men hadde vært veeldig greit om jeg fikk noe litt sunnere cravings
hehe..
Å! Pink lady epler er best! Går med en 3-4 stk om dagen her, men må skrelle dei først da! NomnomnomJeg er fortsatt på pink ladyepler!!!!!!
Og så har jeg lagt til gulost, paprika, hjemmelagede knekkebrød, klementiner og kaffe![]()
![]()
Å! Pink lady epler er best! Går med en 3-4 stk om dagen her, men må skrelle dei først da! Nomnomnom
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Mye godt på den listeHer er det helt krise om jeg ikke har melk i huset
Melk er så nammmmm
Må bare legge ved det bilde her fra litt tidligere i graviditeten. Da lå jeg å bare drømte om alt jeg ville spise og lagde lister på det, og hadde bare matlyst for middag
(Skjermen var knust da)
Vis vedlegget 48221