cravings?

MammaMilla2

gleder oss veldig til nr 2 <3
*MIA*
Noen som har fått noen skikkelige cravings? Noe dere bare MÅ ha? :-)

Her er det Q sin sjokolade melk :-P den er såå good <3 men hadde vært veeldig greit om jeg fikk noe litt sunnere cravings :-P hehe..

Det varierer.. En dag MÅTTE jeg ha stangselleri og gulerøtter pluss diverse og dip..
En annen dag MÅ jeg ha iskrem..

Ikke noe spesielt ennå, men med erfaring fra tidligere svangerskap, så kommer det mot slutten.. ;)

Ingen spesielle cravings egentlig. Ingenting jeg måå ha. Det eneste jeg fikk i meg var druer da kvalmen var som verst. Litt senere i svangerskapet ville jeg bare ha sunne ting. Det beste var å få knaske på druer, epler, klementiner osv. Alt mulig frukt og grønt. Jeg gjør det enda altså, men nå har kjærligheten for det søte meldt seg igjen, og det er vanskelig å velge kålrabisnacks framfor M-sjokoladen av og til, hehe.

Jeg har cravings for isbiter! Jeg har hatt det i alle de tidligere svangerskapene også, så ikke overraskende at det kom i dette også :) jeg kan spise isbiter hele tiden. Ellers liker jeg ikke å tygge og knase på isbiter i det hele tatt, kun når jeg er gravid. Mine eldste blir litt oppgitt når isbitmaskinene i kjøleskapet ikke har kapasitet til å holde tritt med min spising :)

Noen som har fått noen skikkelige cravings? Noe dere bare MÅ ha? :)

Her er det Q sin sjokolade melk :p den er såå good <3 men hadde vært veeldig greit om jeg fikk noe litt sunnere cravings :p hehe..

Jeg er fortsatt på pink ladyepler!!!!!! :D
Og så har jeg lagt til gulost, paprika, hjemmelagede knekkebrød, klementiner og kaffe :D :D

Noen som har fått noen skikkelige cravings? Noe dere bare MÅ ha? :)

Her er det Q sin sjokolade melk :p den er såå good <3 men hadde vært veeldig greit om jeg fikk noe litt sunnere cravings :p hehe..
Jeg har også vert helt hekta på sjokomelk, men også koksboller ;) men også klementiner som noe litt sunnere :p

Når får man som regel "cravings" i svangerskapet? Er 6,5 mnd på vei ogdet eneste jeg merker er at hvetebakst lukter så utrolig mye bedre en alt annet på butikkene :)

Det veksler litt, har ikke hatt den samme tingen over lange perioder. Tidlig i svangerskapet var det popcorn og litt senere ble det nugatti av alle ting! Men akkurat å er det ingenting :)

Melk, pizza og sjokolade. Men jeg er for det meste en alt elskende matmons som synes alt smaker såååå godt!! Kunne spist 24/7.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er fortsatt på pink ladyepler!!!!!! :D
Og så har jeg lagt til gulost, paprika, hjemmelagede knekkebrød, klementiner og kaffe :D :D
Å! Pink lady epler er best! Går med en 3-4 stk om dagen her, men må skrelle dei først da! Nomnomnom

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ingenting denne gangen, men med nr. 1 var det løk og med nr. 2 var det paprika

Her er det helt krise om jeg ikke har melk i huset :p
Melk er så nammmmm :D

Må bare legge ved det bilde her fra litt tidligere i graviditeten. Da lå jeg å bare drømte om alt jeg ville spise og lagde lister på det, og hadde bare matlyst for middag :p

(Skjermen var knust da)

1390645702994.jpg

Her er det helt krise om jeg ikke har melk i huset :p
Melk er så nammmmm :D

Må bare legge ved det bilde her fra litt tidligere i graviditeten. Da lå jeg å bare drømte om alt jeg ville spise og lagde lister på det, og hadde bare matlyst for middag :p

(Skjermen var knust da)

Vis vedlegget 48221
Mye godt på den liste :-)

Hadde bare lyst på middag og det var vel mer eller mindre alt jeg tenkte på akkurat da hehe :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her går det mye melk og oboy, og agurk. Haha forsåvidt spist ekstremt mye appelsin. :-)

Her går det mye melk og oboy, og agurk. Haha forsåvidt spist ekstremt mye appelsin. :-)

Back
Topp