'cravings'

det er bare meg

Glad i forumet
Mailykke <3
har dere fått noe allerede som dere har lyst på???:) her så forreløpig har veldig lyst på mat med mye mat og sterkt:) elsker sushi så har konstant lyst på sushi med masse ingefær og wasabi, eller det typiske marinerte agurker, eller vel noe med mye smak i:)

Sushi her også!

:) man må bare huske på å bestille/lage uten tunafisk da:) men jeg tror det blir endel sushi på meg:) jeg spist suhi i allefall par ganger i uka da jeg var gravid med min datter:)

Kan ikke ha tunfisk selv om jeg ikke er gravid heller. Så det er ikke noe vanskelig. :-)

Sist jeg var gravid skulle jeg bare ha junk og grønnsaksuppe. Hehe.

heheheh ja junk var godt ja, bare prøvde å spise minst mulig:):):) men ja junken var nesten ben beste maten etter sushien:) og var skikkelig glad i frosne jorbær:)

Supper ! Har skikkelig dårlig matlyst, spiser for å ikke bli kvalm. Det går mye i salte ting og Pepsi Max.

Jeg har allerede gjort et solid ihugg i det hjemmerørte jordbærsyltetøyet som ligger i frysen. I detta tempoet så holder det ikke til neste sommer, som var planen Det er så sinnsykt sexy når jeg subber meg ut på kjøkkenet på natterstid og står og eter syltetøy i mørket, ikke registrerer at jeg søler nedover kroppen, og subber meg ut igjen i senga. Haha xD

Har vanvittig lyst på rødvin. Haha! Så håper ikke det skal bli en crave. Blir leeeenge til neste gang det blir vin på meg. Så håper det går over snart :-p Ellers har jeg ingenting spesielt. Bortsett fra at det er mye jeg absolutt ikke hæler.

Har vanvittig lyst på rødvin. Haha! Så håper ikke det skal bli en crave. Blir leeeenge til neste gang det blir vin på meg. Så håper det går over snart :-p Ellers har jeg ingenting spesielt. Bortsett fra at det er mye jeg absolutt ikke hæler.

Alkoholfri rødvin da? :)

Back
Topp