Cravings..

RosaCupcake

Prøver på nr. 3
Har dere fått dilla på noe ?
Hva MÅ dere ha ?

Jeg har dilla på cherrytomater !!

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Går litt opp og ned. I dag var det disse nuggetsene da ;) Sist drakk jeg litervis med melk husker jeg. Og ELSKET fisk en periode. Syns det smakte helt fantastisk. LIker det ellers også, men da kunne jeg spist fisk til alle måltider altså!

Tror ikke jeg har fått noen cravings enda, er ikke det litt tidlig?
Eneste jeg synes er fryktelig godt fortiden er vannmelon..

Av en eller annen grunn har jeg lyst på McDonalds mat. (Liker det egentlig ikke). Og oliven. Grønne økologiske oliven med sten i. Og salsa. :) føler meg rar allerede.

Alt som er salt:-)

Har ikke noen spesielle cravings, men druer smaker veldig godt om dagen :) Lett å spise mellom måltidene så jeg ikke blir så uggen. Redd for hva som dukker opp. Tenk om det blir sjokolade liksom?

Iskrem. Og ikke hva som helst, men Ben&Jerry cookie doug! Fortsetter dette blir utsagnet "smelt på tjukka" veldig sant for min del :P

Apper <3

Lakris! Eller, jeg har perioder med søtt jeg bare må ha, så ikke sikkert sider har noe med graviditeten å gjøre :p!

Ingen cravings her, tvert imot, er kontant sulten men har ikke lyst på noenting, alt smaker dårlig. Jeg er ikke engang plaget med særlig kvalme( ennå ) men likevel...

vil bare ha all mat hele tiden jeg:D spiser hva som helst:D

Generelt bare mye mer sulten. Og faktisk blitt mye flinkere til å drikke vann! :)

Oooo, men den isen er jo virkelig såå god!!!
Nesten på kanten til å være ulovlig god, spør du meg!! Og jeg var ikke såå glad i den før jeg ble gravid :p Nå tenker jeg kun på det, dag som natt!

Apper <3

Back
Topp