Cravings?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Har dere noe dere MÅ ha i svangerskapet?

og har dere vært / er dere slik man hører - at man før samboer/mann/kjæreste (stryk d som ikke passer :p ) til å ut på natterstid og sene kvelder for at dere trenger det NÅÅ?

I mitt svangerskap var det stort sett slik at jeg ikke kunne fordra ting jeg egentlig syns er godt (som grillmat). På slutten hadde jeg skikkelig dilla på klementiner, så samboeren min mener guttungen ikke syns noe om appelsiner nå fordi han fikk overdose av sånt i magen ;)

Har heller ting jeg ikke orker å spise fordi jeg ar dårlige minner fra kvalmeperiode. Jeg er ikke fan av fritert mat eller autentisk italiensk for tiden ( var i Roma 6 uker gravid og superkvalm )..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Melk. Jeg MÅ ha melk :p

Har det i grunn likt med diverse ting jeg også. Har vært "colaholiker" i 3-4 år, men både nå og sist jeg gikk gravid smaker cola møkk :p Samme med mye annet som før var favorittene, som feks ostekake :confused:

Jeg måååå ha appelsin, men ettersom vi bor 3 mil unna noe som er pent lengre enn kl 8, så må jeg alltid ha det i hus :)

Ja jeg bare må ha Donut Company sin ismocca mmmmm... :-) synes nesten det er flaut å kjøpe fler nå he he... :-)

Tror jeg har fått cravings uten at jeg er klar over det.. har ihvertfall drukket litago sjokomelk hver dag i noen uker nå.. kanskje det er på tide å innse at jepp - jeg har cravings? :P

Ikkje godt å si egentlig.. drikker mykje farris då, men det er fordi eg er lei vanlig vatn:p

Har sagt tidligere at jeg ikke har noen cravings, men begynte å tenke litt i dag..:oops:
Jeg MÅ ha sjokolademelk og minst en skive med brunost og bringebærsyltetøy, så har visst det jeg også gitt ;)

Har sagt tidligere at jeg ikke har noen cravings, men begynte å tenke litt i dag..:oops:
Jeg MÅ ha sjokolademelk og minst en skive med brunost og bringebærsyltetøy, så har visst det jeg også gitt ;)
Hørtes ut som en søt blanding:p hehe

Haha, så morsomt. Det spiser jeg til kveldsmat :D

Har dere noe dere MÅ ha i svangerskapet?

og har dere vært / er dere slik man hører - at man før samboer/mann/kjæreste (stryk d som ikke passer :p ) til å ut på natterstid og sene kvelder for at dere trenger det NÅÅ?

I mitt svangerskap var det stort sett slik at jeg ikke kunne fordra ting jeg egentlig syns er godt (som grillmat). På slutten hadde jeg skikkelig dilla på klementiner, så samboeren min mener guttungen ikke syns noe om appelsiner nå fordi han fikk overdose av sånt i magen ;)
Teller bv? Eg er jo totalt avhengig blitt:p trur Dåke må opprette en tlf for de av oss som er bv- avhengig:p

Jeg har fått det på mørk sjokolade, må ha det etter middag. Heldigvis greier jeg å begrense meg til 3 rader om dagen :)

Teller bv? Eg er jo totalt avhengig blitt:p trur Dåke må opprette en tlf for de av oss som er bv- avhengig:p
Haha, fort gjort :) var avhengi av BV i begge mine tidligere svangerskap... "Bodde" her inne fra 2005 til 2011 ca.... Var ikke veldig aktiv på slutten da, men måtte følge med på livet der inne :) godt å ha en grunn til å flytte inn igjen :)

Jeg har fått det på mørk sjokolade, må ha det etter middag. Heldigvis greier jeg å begrense meg til 3 rader om dagen :)

Prøve og ikke ha det i hus, men blir det for gale må jeg sende mannen på handel... jeg får jo ikke ro i kroppen før jeg har fått en knekk :)

Haha, fort gjort :) var avhengi av BV i begge mine tidligere svangerskap... "Bodde" her inne fra 2005 til 2011 ca.... Var ikke veldig aktiv på slutten da, men måtte følge med på livet der inne :) godt å ha en grunn til å flytte inn igjen :)

Vært her lenge du då:p eg var ikkje så veldig aktiv sist.. men liker bv mykje bedre no:)

Vært her lenge du då:p eg var ikkje så veldig aktiv sist.. men liker bv mykje bedre no:)
Likte det godt i starten, men datt av når de endra det en gang og hoppa helt av etter endring nr2, nå etter de endra nummer 3 så liker jeg det igjen - hvertfall appen, den er gull :D

Her er det fortsatt isbiter med litt vann, akkurat som de to andre svangerskapene. Trodde jeg skulle bli gal i stad for da lå jeg i senga å tenkte på at jeg hadde lyst til å spise grus!!! Sånne tanker har jeg ikke hatt før... Uff!

Back
Topp