Cravings!

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har noen fått spesielle cravings enda?

Lå i sofaen i kveld og fikk akutt lyst på is - måtte kaste meg i bilen og kjøre på den søndagsåpne Bunnprisen og kjøpe is med en gang. Så nå har jeg spist to lollipop på rappen, og kunne mer en gjerne spist to til :P Så spørs på om det er saftis som blir min store last i månedene fremover.. ;-)

åh husker jeg hadde såå lyst på lollipopis sist jeg gikk gravid:D Nå har jeg ikke fått sånn kjempe kick på noen, men eneste jeg har lyst på på brødskivene er bayonneskinke:p

åh husker jeg hadde såå lyst på lollipopis sist jeg gikk gravid:D Nå har jeg ikke fått sånn kjempe kick på noen, men eneste jeg har lyst på på brødskivene er bayonneskinke:p

Gah! Lollipop in my heart ;-) hihi! Veldig greit at det er noe forholdsvis sunt du har lyst på da :-)

Jeg sitter her og trykker i meg hjemmelaget popkorn.. Sist gang hadde jeg dessverre dilla på tjukklefse :-(

Surt smågodt har jeg lyst på ;) Har også fått dilla på ostestmørbrød :p

Har ingen cravings ennå. Men bestemmer jeg meg for at jeg har lyst på noe, så må jeg ha det NÅ.

Sist hadde jeg helt dilla på pølser :P Spiste pølser i om trent alt... Merker at jeg er litt der denne gangen også, men ikke så ille - heldighvis! :P Ellers har jeg fått helt dilla på Sprett barne yoghurt :P

Sist hadde jeg helt dilla på pølser :P Spiste pølser i om trent alt... Merker at jeg er litt der denne gangen også, men ikke så ille - heldighvis! :P Ellers har jeg fått helt dilla på Sprett barne yoghurt :P

Hehe, jeg har spist min del av pølser jeg også :p

Drømmer nesten om is (boks-is, vanilje feks), men har det ikke og har ennå ikke kjøpt det inn ;) Spørs om jeg gjør det, tenker jeg vil passe vekta litt ;) Gikk opp mye sist (17 og 14), mer enn jeg burde.. Ellers er jeg så kvalm at vil egentlig ikke ha noe, kanskje hadde jeg ikke spist is likevel, for ingenting frister, omtrent, men må jo spise.. Blir kvalm av å være sulten og kvalm av å spise, så det er ikke så lett :P Generelt kvalm, rett og slett, utenom når jeg sover :)

Jeg digger snickers is for øyeblikket :) men det er ikke noe av det letteste å få tak i ;)

Nja neh ikke noe spesielt, men jeg er veldig sånn at får jeg lyst på noe så bare må jeg ha det (helst i går) ;)

Men det har gått skummelt mye kviklunsj!
En sånn 6 pakkning over lever ikke lenge i kjøleskapet :smiley-ashamed008

Not yet, men forje gang drakk jeg melk og sjokolade melk hver dag opptil en liter daglig

Tidligere var det mye sjokolade når jeg handlet smågodt til helgen , men nå er det mest salt lakris . Hadde akkurat det samme med forrige mann , så jeg fikk en anelse om at jeg var gravid da innholdet i posen plutselig endret seg :)

er ikke helt ekstremt, men merker det samme som da jeg gikk med gutten at det gikk med mye mer ost (spesielt hvitost) enn normalt og et veldig saltbehov... det saltbehovet gjør at jeg får ekstra lyst på spekemat selvfølgelig som jeg ikke kan spise hehe

Jeg har skikkelig lyst på hjemmelagde rundstykker med potetsalat, sprøstekt løk, salat og roastbiff!!! Ikke kan jeg spise rundstykker og ikke kan jeg spise roastbiff.

Har skikker utrolig lyst på grovbrød med salami og majones. Ikke kan jeg spise brød eller salami.

Vaniljekesam med deilige bær og mørk revet sjokolade, men jeg blir drit dårlig av vaniljekesam.

Har lyst på godteri, men blir sinnsykt kvalm av det også...

Noen som skjønner problemene her eller :p

Appelsin og appelsinjuice er også noe som er FRYKTELIG godt, men det KAN jeg få i meg, hehe.

Hehe.. Jeg har ikke fått no enda, men sist måtte jeg ha iskaldt vann 24/7. Håper det blir sånn denne gangen og :p

Sist hadde jeg helt dilla på pølser :p Spiste pølser i om trent alt... Merker at jeg er litt der denne gangen også, men ikke så ille - heldighvis! :p Ellers har jeg fått helt dilla på Sprett barne yoghurt :p

Hehe. Sist hadde jeg helt dilla på løk. Jeg bare MÅTTE ha løk i all slags middag, så middagene ble planlagt utifra om det passet med løk eller ikke :p

Har hatt veldig dilla på cæsarsalat, men trenger jo ikke være graviditeten:) det er sååååå gått,
Guuuuu jeg fikk løst på.... nam nam:)

Back
Topp