Cravings?

Netten

Andre møte med forumet
Noen som har fått noen spesielle cravings? Alltid morsomt å høre om.. Jeg selv har ikke noen spesielle lyster annen enn må ha fersk, kald frukt. 

Jeg har ingenting enda.. Men hater kaffelukt.. Æssssssj...

Ingenting ennå, men er litt mer sensitiv på lukter generelt for tiden....mye som lukter ekkelt gitt..hihihi

Jeg og hater kaffelukt! Og i tillegg klarer jeg ikke kaste søppel i søppelbenken, for synes det lukter heeeelt jævlig hele tiden!

Ellers har jeg dilla på mr freeze is :) Merker egentlig på kroppen at det er noe den veldig gjerne vil ha, men finner ikke ut hva.. blir bare til at jeg spiser friske ting som bær og frukt :)

Fått heeeelt dilla på sånn padde/frosk drops:)

Bringebær! :) Og surblader! Så jeg og Alma er rundt i hagen og samler inn surblader på dagene ;)

Ikke så mye cravings lenger, men eneste jeg ikke blir kvalm av å tenke på å spise er eple og banan. Også tenker jeg mye på mcflurry med non stop!! Hadde grådig lakris og sjokomelk sug for noen uker siden, men nå klarer jeg stort sett bare å Spise ting èn gang før det blir kvalme av det!

Ikke noe enda.. Sist gan fikk jeg ikke noen cravings før jeg vare 6 mnd på vei, og det varte bare noen uker..

FRUKT!  :D

Ingen cravings, men eneste som frister er frukt...
Skikkelig cravings fikk jeg ikke før senere i svangerskapet med snuppa, så regner vel med det kommer senere en gang om alt går bra...
Hadde da dilla på sukkerkavring og surmelk...gikk 2 L surmelk hver dag her i huset, og jeg tåler egentlig ikke melk...

Appelsinjuice med fruktkjøtt, gaaal etter det! Mangler ikke c vitamin bare så det er sagt hehe, er sjekket hos legen:-)

Ellers brekker jeg meg bare av tanken på bla pølser, blæ!!

3blir4 skrev:
Nei, men mye som lukter vondt. Brekker meg OFTE !

Signerer denne:))

Frukt, da spesielt disse mørkerøde/blå plommene ! Er glad for at det er frukt og ikke sjokolade som sist gang.. håper det varer frem til desember ;) 

Har ikke fått noen enda, og er veldig spent på om det kommer etterhvert. Har hørt om den berømte "carvings" men aldri fått opplevd det selv, så bli gøy og se! ;-)
Har veldig hekta på vannmelon da, spiser en halv stk i gangen, haha.

Back
Topp