Cravings!?

kæssi

Andre møte med forumet
Jeg blir rett og slett gal snart!!

Har så lyst på ettellerannet at jeg blir rent dårlig!

Hvordan finner jeg ut HVA det er jeg har så lyst på? Kjenner ingen smak i munnen som kan hinte meg, kjenner bare at noooe er det jeg MÅ ha...
Litt frustrerende? JA!

hahaha.. føler med deeeeg!!! har lyst på noe men vet ikke hva..! 
Jeg hadde cravings på fisk(trodde jeg), men godt mulig jeg bare manglet litt omega3 eller noe.. for nå klarer jeg ikke lukten nesten.. men kan være pga kvalmen har begynt å sige innpå.. 

Hehe! Har det ofte sånn jeg også! Skikkelig matvrak, men finner liksom ikke den tingen jeg har ekstra lyst på! 

hehe.. det går ett beger med blåbære her om dagen... yammy :)

Skulle ønske jeg fant det jeg har så utrolig lyst på!
Hver gang jeg spiser noe jeg ikke har spist på ei stund så sitter jeg liksom å venter på at noe sier "Dette er DET!"
emoticon
Å hadde det kunnet vært noe sånt som vannmelon !

Jeg er så kvalm at jeg aner ikke om d er det at jeg vil ha noe i munne, eller om d er d at jeg IKKE vil ha noe i munnen tok meg nettop 2 grove skiver med smør og kylling pålegg. Det var faktisk MEGET godt.. Men ble ikke noe klokere...

mee too...ikke en spesiell ting men er liksom så suuuulten heeele tida!! Har også rar smak i munnen så har tenkt tanken om å pusse tenner kan være litt dempende..

Amnion skrev:
mee too...ikke en spesiell ting men er liksom så suuuulten heeele tida!! Har også rar smak i munnen så har tenkt tanken om å pusse tenner kan være litt dempende..

Samme har jeg! Rar smak i munnen, men til meg går d ikke bort med tannpuss :/

Back
Topp