CRAVINGS

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Nå fikk jeg skikkelig lyst på varm eplekake med is..
Men har jeg det ? NEI!!!!!
Har jeg ingrediensene til å bake det? NEI
Har jeg ork til å dra ut og handle for så å bake? NEI
Skal jeg bare sitte her og syte over at jeg vil ha varm eplekake uten å kunne få det ? JA

Hehehe =)

Husker da jeg gikk med eldstejenta mi. Da våknet jeg plutselig klokken 4 om natta, og hadde sinnsykt lyst på fiskeboller i hvit saus :) Er kjempegodt da, men kanskje ikke helt smart sånn midt på natten hehe =)

Gikk MYE sjokolademilkshake (de "runde" boksene), og nå finner jeg dem ikke :( Har syyyykt lyst på!!

Nå fikk jeg plutselig lyst på sjokolade milkshaken og så noen varme boller til...

Hvorfor kan jeg ikke få lyst på noe jeg faktisk har i huset...

haha, kunne ikke sagt det bedre selv :) :) går i det samme her...

Sendte mannen ut på butikken jeg!!!!!
Hehehe... stakkars mann, men han har forstått at
" When the queen is happy, the kingdom is happy"

bra du har en grei mann :) Jeg tenkte å være slem og legge ut bilde av eplekake og is... men da trenger jeg ikke det 

Salt lakris :-p

Mammasen skrev:
Hehehe =)

Husker da jeg gikk med eldstejenta mi. Da våknet jeg plutselig klokken 4 om natta, og hadde sinnsykt lyst på fiskeboller i hvit saus :) Er kjempegodt da, men kanskje ikke helt smart sånn midt på natten hehe =)

Gikk MYE sjokolademilkshake (de "runde" boksene), og nå finner jeg dem ikke :( Har syyyykt lyst på!!

Hahahahaha, lo godt av denne :-)

Gikk forbi en smultering bod i sta å kunne ikke dy meg, men jeg klarte å begrense meg til å bare kjøpe 10 stk og spiste bare 5 av dem :P Prøver å finne viljestyrke til å motstå søte usunne fristelser :p

Jeg bor laaaangt unna Norge, og har selvfölgelig lyst på alt som ikke finnes i dette landet. Får heldigvis besök fra Norge snart, og har bestilt en halv koffert med smågodt. Sist svangerskap hadde jeg en mnd der jeg spiste creme brulet HVER dag. Gikk på resturant kun for å kjöpe det. På den mnd la jeg på meg halvparten av det jeg la på meg tilsammen gjennom svangerskapet. Haha. Må nevne at jeg ikke har smakt creme brulet etter dette...

Saftis!! :D og epler, hjelper på kvalmen :) og ostepop. og cola. og chips. ehhh... oooog hamburger. kanskje en kebabpizza? og sjokolade.

Sushi er min vei til lykke! Kan spise sushi morgen, middag og kvelds :)

Back
Topp