satt å koset meg med en sjokolade, så 2 min etterpå så satt jeg å lurte på hvor det ble av den sjokoladen! er det normalt å glemme hva man putter i munnen?
trur jeg var litt inn i tven her en stund
merkelig hehe..
endelig gikk kvalmen over for i dag, så håper ikke den sjokoladen straffer seg
var utrolig vanskelig å lage middag i kveld når jeg var så sulten at jeg brakk meg hele tiden.
ikke at typen er noe særlig hjelpsom for tiden når kvalmen kommer snikende innpå. han er flink å lufter hunden så jeg slipper å stå opp når hue verker, så skal ikke klage for mye. men eksploderer et par ganger pr dag mot han, for han har begynt å bli lett irritert rundt meg. har allerede bedt om unnskyldning for de neste 8 mndene jo
par forhold skal ikke være lett gitt :/
endelig gikk kvalmen over for i dag, så håper ikke den sjokoladen straffer seg
var utrolig vanskelig å lage middag i kveld når jeg var så sulten at jeg brakk meg hele tiden.
ikke at typen er noe særlig hjelpsom for tiden når kvalmen kommer snikende innpå. han er flink å lufter hunden så jeg slipper å stå opp når hue verker, så skal ikke klage for mye. men eksploderer et par ganger pr dag mot han, for han har begynt å bli lett irritert rundt meg. har allerede bedt om unnskyldning for de neste 8 mndene jo
par forhold skal ikke være lett gitt :/