Cravings :p

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Hadde i kveld min første tur på butikken fordi jeg MÅTTE ha noe godt, men siden jeg ikke visste hva måtte jeg fikse det selv istedenfor å sende sambo ;) Har ikke tidligere i svangerskapet hatt noe særlig slike kick. Endte opp med alt fra gele, vaniljesaus, sjokolademousse til banan og mer :p Følte meg ULTRAgravid der jeg lesset diverse oppi kurven min mens jeg "vagget" mellom reolene ;) ;) Andre som kjenner seg igjen :p ?

haha har ikke hatt noen voldsomme kick, men matlysten er større enn noen gang :eek: Kan ha akkurat spist middag og være mett, men er ikke tilfredstilt.. hehe har ikke vært sånn de andre gangene jeg har vært gravid :P

Offa, ikke snakk:P Har det slik her og..Mye mer matlyst:)
Har fått dilla på surt snop:S:D

Jeg er stikk motsatt, og kjenner meg ikke igjen fra mine to forrige svangerskap.... Jeg har ikke lyst på noe, og er mindre sulten nå enn jeg er når jeg ikke er gravid :P

Hadde god matlyst tidligere, nå er den dessverre mer fraværende :/ Har ikke fått veldig cravings på noe spesielt, men ekstra tyggis med lakrissmak er jeg blitt avhengig av! Og drikker mye mer melk enn tidligere :) Noe mer enn det kan jeg vel ikke skryte av :P

hehe rart hvor forskjellig man kan reagere på å være gravid.. både fra person til person, og fra gang til gang:eek::P

Er også konstant mett.. føles som magen er stappfull.. jordmor sa det var normalt fordi babyen begynner å ta mye plass og det blir trangt til magesekken. Tidligere har jeg hatt sånn konstant lyst på noe godt, men uten å finne ut hva :-S kunne lesse vogna full i butikken, men ingenting falt i smak når jeg kom hjem :-P

Sendt fra mobilen.

Er også konstant mett.. føles som magen er stappfull.. jordmor sa det var normalt fordi babyen begynner å ta mye plass og det blir trangt til magesekken. Tidligere har jeg hatt sånn konstant lyst på noe godt, men uten å finne ut hva :-S kunne lesse vogna full i butikken, men ingenting falt i smak når jeg kom hjem :-P

Sendt fra mobilen.

Samme her... lei mat....lei av å heller ta noen twist på kvelden, fordi jeg er fysen men ikke orker mat.... synes jeg har bortinatta elendige matvaner om dagen!!!

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Hihi :)

Har heller ikke hatt skikkelige lyster på ting denne gangen. Har hatt det helt motsatt, alt har vært grusomt :p

Den siste uken og to, har jeg fått dilla på Kick lakris og skogsbærdrøm kjeks :p Bare MÅ ha det tilgjengelig i skapet :p De kan fint ligge der i en evighet, men de må ligge der! :p

Jeg har økt matlyst og lite plass i magen :P Det ender med fullsprengt mage x flere ila en dag :P Ingen spesielle cravings akkurat nå, bare det er MAT! :D

Jeg har drukket mer melk enn vanlig, har også hatt veldig lyst på sjokolademelk fra tine (ikke godt nok med feks oboy :P) Ellers ingenting særlig :)

Var mye mer cravings med de to andre (1:appelsin og kokesjokolade, drømte egentlig om å blande de to :P, nr 2: salami som jeg ikke kunne ha :( Ellers mye salt ;))

Det går ikke en dag uten at jeg tenker på blomkål! Hahha... Går å knasker blomkål hele dagen lang... ! :)

Har trukket veldig mot det søte dette svangerskapet, men ikke hatt noen ordentlige cravings. Har jo generelt egentlig dårlig med matlyst, så skulle jeg få lyst på noe så unner jeg meg akkurat den tingen selv om det er aldri så usunt :P

Back
Topp