Cravings på noe ubestemmelig

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Flere enn meg som har sykt lyst på noe uten å vite hva? :hilarious:

Søtsuget mitt har forsvunnet egentlig og sjokolade frister ikke i det hele tatt, men noe har jeg lyst på, jeg bare vet ikke hva :eek: Jeg har åpnet kjøleskapet og godteskapet 50 ganger uten å finne noe, selv om vi har alt påskegodtet igjen etter påske. Kunne laget speltlompechips og guacamole som litt snacks :hungry: men vi har selvfølgelig ikke speltlomper i hus! :hilarious: Hadde det ikke vært så seint så hadde jeg sendt ut gubben :rolleyes::rolleyes:

Flere enn meg som har sykt lyst på noe uten å vite hva? :hilarious:

Søtsuget mitt har forsvunnet egentlig og sjokolade frister ikke i det hele tatt, men noe har jeg lyst på, jeg bare vet ikke hva :eek: Jeg har åpnet kjøleskapet og godteskapet 50 ganger uten å finne noe, selv om vi har alt påskegodtet igjen etter påske. Kunne laget speltlompechips og guacamole som litt snacks :hungry: men vi har selvfølgelig ikke speltlomper i hus! :hilarious: Hadde det ikke vært så seint så hadde jeg sendt ut gubben :rolleyes::rolleyes:
Hadde sendt han ut uansett jeg, og sikkert ikke hatt lyst på det når han kom tilbake :rolleyes: jeg kraver det utilgjengelige :p

Hadde sendt han ut uansett jeg, og sikkert ikke hatt lyst på det når han kom tilbake :rolleyes: jeg kraver det utilgjengelige :p
Jeg gravde frem et pitabrød fra frysen som jeg delte i to og krydret med litt spiskumin og røkt paprika, så delte jeg de i biter og sprøstekte dem :p Ikke like godt som speltlomper, men godt likevel! :D Var vel helst avocadoen jeg hadde lyst på, ville bare ikke spise den plain :rolleyes: Ordentlig kaloribombe, men heldigvis sunt likevel :hilarious:

Noen ganger får jeg lyst på noe, får smaken i munnen og alt men klarer ikke finne ut av hva det er :hilarious:

Jeg kjøpte vannmelon for noen dager siden og det var midt i blinken! :D Så nå går det mye i fruktblandinger og yoghurt :happy: i tillegg har vi startet grillsesongen, og det var òg midt i blinken :p

Sjokolademelk, nugatti, melkesjokolade, brownies, sjokoladeis u name it. ALT med sjokolade er digg om dagen. Farlig opplegg:wideyed:

Sjokolademelk, nugatti, melkesjokolade, brownies, sjokoladeis u name it. ALT med sjokolade er digg om dagen. Farlig opplegg:wideyed:

Damn...! Jeg ville ha mye sjokolade forrige svangerskap.. nå... Nei.. helst ikke :P kan spise Nugatti og sjokoladeis, men ren sjokolade greier jeg ikke :P

Jeg cravet mye i starten. Litt av hvert. Gav seg ikke før jeg spiste akkurat DET. Gikk i.. frokostblandinger, belgiske vafler, eple...
Nå får jeg også tidvis lyst på noe - men finner fort ut hva det kan være.

Jeg synes det er mer underlig at jeg ikke lenger greier godteri.. men kan spise UHORVELIGE mengder frukt og bær.

Craver på noe salt, men vet ikke hva? Og godteri tåler jeg ikke, orker ingenting søtt av noe slag...

Damn...! Jeg ville ha mye sjokolade forrige svangerskap.. nå... Nei.. helst ikke :p kan spise Nugatti og sjokoladeis, men ren sjokolade greier jeg ikke :p

Ahh deilig å slippe søtsug! Jeg prøver å gå for sunnere alternativer (sjokolademelk uten sukker, nugatti uten sukker, is uten sukker osv) så er det i hvertfall litt bedre:rolleyes: Klarer heldigvis å styre meg så blir ikke sånn super mye usunt likevel:joyful:

Jeg craver stort sett take away mat, som jeg ikke spiser for jeg orker ikke å risikere korona :p
Drømmer om godbiten sushi, wraps fra lett og mcdonalds (av alle ting). Prøver å lage tilsvarende mat hjemme, men det blir liksom ikke det samme :rolleyes:

På bursdagen min hadde mannen min ordnet kake og gotteri, men jeg klarte ikke røre så mye av det. Normalt sett elsker jeg kaker:hilarious:

Avokado er en gjenganger her også. Spiser stort sett en halv om dagen :)

Jeg craver stort sett take away mat, som jeg ikke spiser for jeg orker ikke å risikere korona :p
Drømmer om godbiten sushi, wraps fra lett og mcdonalds (av alle ting). Prøver å lage tilsvarende mat hjemme, men det blir liksom ikke det samme :rolleyes:

På bursdagen min hadde mannen min ordnet kake og gotteri, men jeg klarte ikke røre så mye av det. Normalt sett elsker jeg kaker:hilarious:

Avokado er en gjenganger her også. Spiser stort sett en halv om dagen :)
Vi har spist take away som normalt og har vært syke kun en gang siden pandemien startet (ikke corona) og det var på grunn av nevøen min hadde dratt hjem smitte fra skolen. Så jeg føler meg ganske trygg på mat egentlig. Men kjøper ikke mat av noen som ikke bruker masker! Var innom stovner en gang for å hente noe fra finn, gikk innom 3 forskjellige steder og ingen bak disken hadde masker på, så da gikk vi bare rett ut igjen :rolleyes: Heldigvis er de veldig flinke med takeaway i lillestrøm her vi bor. Blir ikke så ofte da.

Jeg kjøpte vannmelon for noen dager siden og det var midt i blinken! :D Så nå går det mye i fruktblandinger og yoghurt :happy: i tillegg har vi startet grillsesongen, og det var òg midt i blinken :p
Vannmelon har jeg alltid cravings for, gravid eller ikke! Det er mim favoritt frukt! :hungry::hungry::hilarious:

Huffda, føler på meg at dette kommer til å bli meg om kort tid, jeg får nyte mangelen på søtsug mens den varer! :hilarious:

Ahh deilig å slippe søtsug! Jeg prøver å gå for sunnere alternativer (sjokolademelk uten sukker, nugatti uten sukker, is uten sukker osv) så er det i hvertfall litt bedre:rolleyes: Klarer heldigvis å styre meg så blir ikke sånn super mye usunt likevel:joyful:
Det er utrolig digg å slippe søtsug egentlig! Jeg pleier å våkne med lyst på godis liksom så det at jeg ikke har hatt lyst på noe har vært enormt avslappende!

Vi har spist take away som normalt og har vært syke kun en gang siden pandemien startet (ikke corona) og det var på grunn av nevøen min hadde dratt hjem smitte fra skolen. Så jeg føler meg ganske trygg på mat egentlig. Men kjøper ikke mat av noen som ikke bruker masker! Var innom stovner en gang for å hente noe fra finn, gikk innom 3 forskjellige steder og ingen bak disken hadde masker på, så da gikk vi bare rett ut igjen :rolleyes: Heldigvis er de veldig flinke med takeaway i lillestrøm her vi bor. Blir ikke så ofte da.

Jeg tror også risikoen er liten, men jeg får meg bare ikke til å gjøre det :p Kommer sikkert til å bli sushi og wrap bonanza rett etter fødsel :)

Fikk lyst på jordbær på butikken idag så kjøpte det men har ikke like lyst på det nå som jeg snart kan spise dem :hilarious:
Hadde jeg tatt dem fram mens barna var våkne kunne jeg bare glemt hele greia :p

Fikk lyst på jordbær på butikken idag så kjøpte det men har ikke like lyst på det nå som jeg snart kan spise dem :hilarious:
Hadde jeg tatt dem fram mens barna var våkne kunne jeg bare glemt hele greia :p
Denne kjenner jeg meg veldig godt igjen i :hilarious: Jeg kjøpte vannmelon og bringebær, men har ikke hatt lyst på noen ting i kveld :D Satser på at behovet kommer i løpet av morgendagen!

Back
Topp