Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med forrige svangerskap spiste jeg masse sitroner med salt og det ble gutt. Husker ikke at jeg spiste appelsiner men blir spennendeDet hadde jeg sist, og det ble gutt
Så spennende, hvor mange uker er du? Har du noen symptomer? Jeg hat nesten ikke noe symptomer bortsett fra å tise oftere og litt uggen bare..Sist spiste jeg masse isbiter. Det ble gutt. Craver nå klementiner og appelsiner selv, spent på hva det blir
Mannen måte til joker for å handle store appelsiner!!! Det gikk fort med 3 stk med engang. Det er bra det er sunt ..Jeg spiser også mye sitrus! Minst én (men gjerne tre) om dagen av appelsin eller klementin
Er 5+3 ikke så mye symptomer enda. Er veldig trøtt og sliten, noen ganger kvalm. Hvor mange uker er du?Så spennende, hvor mange uker er du? Har du noen symptomer? Jeg hat nesten ikke noe symptomer bortsett fra å tise oftere og litt uggen bare..
Jeg er 7+0 idag. Merket også ikke noe frem til nå egentlig.Er 5+3 ikke så mye symptomer enda. Er veldig trøtt og sliten, noen ganger kvalm. Hvor mange uker er du?
Det hørtes skikkelig godt ut nåÅhhh, fikk sinnsykt lyst på kinesisk mat nå (typ kylling i sursøt saus)
Ligger her og drømmer om det mens jeg får vann i munnen!
Er bare 4+6.
i mine tidligere svangerskap fikk jeg ny craving ca. hver uke.
Var vel alt fra bakt potet, quesedillas, knekkebrød med philadelphia og skinke til brødskive med peanøttsmør og bringebærsyltetøy!
Ja, sitter enda og dagdrømmer om det… og det må være sånn man får på restaurant, ikke hjemmelaget. Sistnevnte smaker ikke det samme som «ordentlig» kinesisk matDet hørtes skikkelig godt ut nå