Cravings og kjønn?

Babyid

Flørter med forumet
Dere som har hatt barn tidligere hva dila dere på?
Jeg er 7+0 idag og er sykt dila på appelsiner plutselig!!! Hvilke kjønn fikk dere som har hatt dila på appelsiner og generelt sitrus. :smiley-ashamed004

Sist spiste jeg masse isbiter. Det ble gutt. Craver nå klementiner og appelsiner selv, spent på hva det blir

Sist spiste jeg masse isbiter. Det ble gutt. Craver nå klementiner og appelsiner selv, spent på hva det blir
Så spennende, hvor mange uker er du? Har du noen symptomer? Jeg hat nesten ikke noe symptomer bortsett fra å tise oftere og litt uggen bare..

Så spennende, hvor mange uker er du? Har du noen symptomer? Jeg hat nesten ikke noe symptomer bortsett fra å tise oftere og litt uggen bare..
Er 5+3 ikke så mye symptomer enda. Er veldig trøtt og sliten, noen ganger kvalm. Hvor mange uker er du?

Åhhh, fikk sinnsykt lyst på kinesisk mat nå (typ kylling i sursøt saus) :excited001
Ligger her og drømmer om det mens jeg får vann i munnen!
Er bare 4+6.
i mine tidligere svangerskap fikk jeg ny craving ca. hver uke.
Var vel alt fra bakt potet, quesedillas, knekkebrød med philadelphia og skinke til brødskive med peanøttsmør og bringebærsyltetøy!

Åhhh, fikk sinnsykt lyst på kinesisk mat nå (typ kylling i sursøt saus) :excited001
Ligger her og drømmer om det mens jeg får vann i munnen!
Er bare 4+6.
i mine tidligere svangerskap fikk jeg ny craving ca. hver uke.
Var vel alt fra bakt potet, quesedillas, knekkebrød med philadelphia og skinke til brødskive med peanøttsmør og bringebærsyltetøy!
Det hørtes skikkelig godt ut nå

Det hørtes skikkelig godt ut nå
Ja, sitter enda og dagdrømmer om det… og det må være sånn man får på restaurant, ikke hjemmelaget. Sistnevnte smaker ikke det samme som «ordentlig» kinesisk mat :)

Back
Topp