Cravings og Hormoner...

Lykkeliten2017

Flørter med forumet
Hei alle vakre, gravide damer!
Må bare spørre litt..
Hvilke cravings har dere?
Og hvor hormonell er du egentlig??

Haha, må spørre fordi jeg føler jeg ikke kan kontrolere meg enkelte dager... Jeg tåler ikke appelsin i form av at jeg får vondt i magen og kan begynne å klø i munn området dersom jeg spiser mer enn en!
MEN min største crave er jo selvfølgelig appelsin, så det hender seg jeg stapper i meg 4-5 appelsiner, og angrer skikkelig etterpå! haha, har til og med snik spist appelsin på skolen slik at sambo ikke skal merke det!
Heldighvis har han satt en stopper for det, ved å ikke la meg kjøpe eller spise flere nå... kan få en båt her og der hvis vi får det servert bare... off, flere?

Og ang. hormoner.... jeg gråter HELE tiden, av alt, kan bli rørt at den minste lille ting og sint/forbanna for hver minste lille ting... venner har kommentert at jeg ikke akkurat "holder" tilbake når noe irriterer meg lengre, men det er så vanskelig! Bare en liten reklame på tv om noe med feks bryllup eller fødsel får meg til å bryte ut i tårer, Og bare en liiiten skeiv komentar om noe jeg spiser kan få meg til å klikke helt... off, skal det noen ende ta? haha!!

Ingen cravings, det hadde jeg ikke sist heller. Men er veldig på søtt og sukker, det er normalt for meg å slite med. Hjelper meg når jeg er sliten på jobb og sånt, så blir jeg hekta og sliter med å kutte ned igjen. Er som en narkoman eller alkoholiker når det gjelder søtsaker :p

Vil ikke si jeg er voldsomt hormonell, men litt mer utålmodig enn til vanlig. Det er et stort problem på jobb, men kan jo også komme av den generelle slitenheten som følger med.

Ingen cravings, det hadde jeg ikke sist heller. Men er veldig på søtt og sukker, det er normalt for meg å slite med. Hjelper meg når jeg er sliten på jobb og sånt, så blir jeg hekta og sliter med å kutte ned igjen. Er som en narkoman eller alkoholiker når det gjelder søtsaker :p

Vil ikke si jeg er voldsomt hormonell, men litt mer utålmodig enn til vanlig. Det er et stort problem på jobb, men kan jo også komme av den generelle slitenheten som følger med.
Forstår den! Hjelper med en liten energi sjokolade i på de lengste dagene i uka her også! haha :)
Men er overvektig og totalt livredd for svangerskapsdiabetes!

Heldig! Kjenner på utolmodigheten jeg også, får hetta når folk er trege! :laughing002

Forstår den! Hjelper med en liten energi sjokolade i på de lengste dagene i uka her også! haha :)
Men er overvektig og totalt livredd for svangerskapsdiabetes!

Heldig! Kjenner på utolmodigheten jeg også, får hetta når folk er trege! :laughing002

Er (selvsagt) overvektig selv, så må ta tak snart for å ikke gjøre det like galt som det ble sist, la på me 28 kg i svangerskapet. Er ikke så redd for svangerskapsdiabetes da, hadde ingen tegn sist, men får jeg det så må man jo bare ta tak, ingen unnskyldninger. :)

Her er det både ved treighet, men også når jeg blir avbrutt, jeg gir beskjeder som ikke følges, må gjenta meg selv, kverulering... Dårlig kombinasjon med å være lærer :p

Jeg er veldig hormonell, gråter av alt og ingenting nesten :/

Har ikke cravings på noe spesielt, men er sulten og vil ha mat hele tiden :/ :p

Cravings går litt i perioder. Får dilla på noe og så går jeg fort lei fordi jeg har spist for mye. Jeg blir ekstremt hormonell når jeg er sliten. Holdt på å begynne å grine da jeg og mannen ikke fikk sitte sammen på flyet og ville seriøst bare dø. Klarte heldigvis å ta meg sammen. Ellers hadde det blitt ekstremt flaut!

Cravings på melk og oboy, det har jeg hatt i noen uker :p ellers er det ingen cravings eller humørsvigninger :)

I starten hadde jeg cravings på cheeseburger men vi bor langt ute i gokk så en veldig dumt ting å bare måtte ha. Ellers har jeg veldig lyst på egg.

Er på nesquick jeg da. Enten på is eller vanlig. Synes melk hjelper veldig mot halsbrann også så det er jo en bonus :)

Ingen cravings i grunnen... hormonene er nå litt opp og ned. startet å strigråte av frostfilmen som jeg såg med unga. Sett den MAAANGE ganger før og ikke felt en tåre, nå var jo alt trist

Hatt flere cravings, men de varer som regel bare i korte perioder før jeg går lei. Varer maks et par uker. Har til nå vært innom smoothie, ostegrillpølse, sjokomelk (Litago), Japp sjokolade, og gule epler. Egentlig bare epler jeg til vanlig ikke er noen kjempefan av.. :P
Har ikke vært sånn hyperhormonell, men merker jeg har litt kortere lunte, og at jeg tar lettere til tårene hvis jeg er trøtt og sliten og så blir lei meg.

Har spist skive med makrell og glass med oboy til frokost hver dag siste ukene :p Ellers veldig gira på druer om dagen.

Back
Topp