Cravings? Og god luktesans?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen som har fått dilla på noe spesifikt allerede? Jeg klarer meg ikke uten tropisk nektar om dagen å grønne druer!!! Vis det er tomt i kjøleskapet så er det krise :bag: å så har jeg blitt ekstremt følsom på lukter når det lages mat:depressed: måtte jage mannen ut av stua her om dagen når han kom med en grandis på stua:depressed:
 
Appelsin spises daglig! Har ikke bedre luktesans, men mer sensitiv luktesans i forhold til at jeg blir uggen av noen lukter :)
 
Jeg har også dilla på tropisk juice eller eplejuice. Og baguetter/rundstykker i stedet for brød.
 
Nesa mi er blitt meget sensitiv
 
Kjenner nesa begynner sånn smått å bli mer sensitiv ja. Synes pluttselig myyye oftere at bilene jeg ligger bak når jeg kjører stinker :depressed: Måtte kjappe meg avgårde når jeg sto på parkeringsplassen til butikken i går for holdt på å spy av lukta
 
Hadde cravings på klementin og eplejuice tidligere i svangerskapet, men nå blir jeg kvalm av tanken på det :laughing002 Det samme gjelder taco, spaghetti og lasagne som jeg elsker og spiste èn gang i svangerskapet, før jeg fikk helt avsmak :rolleyes:
 
Ingen cravings, men ekstremt god luktesans. Mange ekle lukter :facepalm:
 
Luktesansen, jepp jepp! Men har enda ikke blitt kvalm av noen lukter, men smaker… :depressed: Ingen cravings enda, men blir overrasket når jeg har virkelig lyst på noe typ mat, for ellers smaker alt papp for tiden…
 
Back
Topp