Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ingentingHar dere cravings / avsmak på noe spesielt - og i så fall hva?
Jeg har enda ikke hatt dette, og føler meg litt unormal haha.. men det er kanskje like vanlig å ikke få det?
én dag var jeg litt fysen på kjeks, men ellers ingenting verken i positiv eller negativ forstand
Drikke går mest i frus og andre sukkerfri alternativer, men med kullsyre. Kan også drikke melk, og elsker fruktig is og vannmelon. Føler egentlig kroppen min craver litt det den trenger om dagen
), kaffe smaker grusomt og mesteparten av kunstige søtstoffer er vondt. Sukkerfri brus er dermed uaktuelt. Har ingen tydelige cravings; sist var det appelsiner. Kunne spise kilosvis 
Jeg sliter med drikke, og det eneste som går ned er vann med kullsyre, uten smak. En type te går også for en kopp eller to om dagen. Ellers har jeg overhodet ikke lyst på drikke med smak i det hele tatt.Er det flere som sliter med drikke generelt? Takler ikke brus, kaffe osv. Vann smaker rart så klarer ikke slukke tørsten med det. Kald fun light går til en viss grad, men det eneste jeg føler for å slukke tørste med er lettmelk med sjokoladesmak og evnt appelsinjuice….men det blir mye sukker da. Drikker ca 2 liter melk om dagen, men tisser ikke mye så er redd jeg drikker for lite?
Ingen dum idé! Skulle tenkt på dette tidligere. Takk for tipset!Jeg sliter med drikke, og det eneste som går ned er vann med kullsyre, uten smak. En type te går også for en kopp eller to om dagen. Ellers har jeg overhodet ikke lyst på drikke med smak i det hele tatt.
Hvis du ikke tisse ganske normalt, så drikker du nok litt lite, ja. Kan det gå å vanne ut appelsinjuicen f.eks? Så blir det mer drikke uten økt sukker?