Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her med lakrisen! Virker som om det er over nå.Craver mye sunn mat, spes frukt og bær jeg også. Og vannmelon. Mmmm.
For et par uker siden hadde jeg helt sykt cravings på lakris, salt sild.. Det har gått over, men kommer vel muligens tilbake..
Vi hadde akkurat pannekaker. Hadde så lyst på, men når de sto på bordet fikk jeg avsmak rare greier.Hmmmm. Fikk akutt lyst på pannekaker. Mannen er snill og lager
He he he, heldigvis så var det ikke tilfellet her.Vi hadde akkurat pannekaker. Hadde så lyst på, men når de sto på bordet fikk jeg avsmak rare greier.
Lakris er et stoooort savn! Det skal man visst helst ikke spise så mye av som gravid! Typisk!
Det hadde jeg også cravings på med sønnen min isbiter å tomaterIsbiter, vet det ikke er mat men
Også frukt da
Neida, jeg også er en av de å syltet løk.. MasseSå det er kun jeg som helst sku hatt masse cheeseburgere?
Rumler godt i magen da jeg leste detteSå det er kun jeg som helst sku hatt masse cheeseburgere?
Hnngg, smelta ost genereltSå det er kun jeg som helst sku hatt masse cheeseburgere?