Cravings i svangerskapet

Moiraine

Flørter med forumet
Vi som prøver :)
Fant ikke en slik tråd, så da starter jeg en :woot:

Hva er dine cravings?

I forrige uke (uke 6) hadde jeg craving på iskald alkoholfri øl. Kunne ikke vente til kvelden da jeg kunne sprette meg en :smiley-bounce016

Denne uka har kvalmen begynt å melde seg, så når har jeg bare lyst på brødmat. Spiser vanligvis yoghurt, kjøleskapsgrøt eller havregrøt på jobb, men nå byr det meg imot. Har bare lyst på brødskive med brunost eller hvitost (gjerne smeltet). Kunne spist brød til alle måltider :cool05
 
Gøy å høre andre sine cravings!
Jeg har enn så lenge ingen. Men mye som jeg vanligvis elsker som jeg absolutt ikke vil ha eller spiser lengre. Som sjokolade, Cola,
yoghurt, taco, karrisaus, kjøttkaker osv :hilarious:
 
Gøy å høre andre sine cravings!
Jeg har enn så lenge ingen. Men mye som jeg vanligvis elsker som jeg absolutt ikke vil ha eller spiser lengre. Som sjokolade, Cola,
yoghurt, taco, karrisaus, kjøttkaker osv :hilarious:
Ja det er oftere det at jeg ikke har lyst på mange ting jeg egentlig liker, enn at jeg har så veldig lyst på spesifikke ting :dance008
 
Spennende! Har ingen cravings enda, men jeg har også flere ting som ikke frister/smaker mindre godt enn før. Hadde pannekaker til middag her om dagen, og det bare vokste i munnen :laughing002
 
Back
Topp