Cravings, har du fått dilla på noe?

Mammaentilsnart5

Blir kjent med forumet
Hei :) jeg er nysgjerrig om det er noen som har fått dilla på noe enda og eventuelt hva? Jeg har så langt drukket sikkert 100 liter med tine sjokolademelk og vanilje melk, samt at jeg craver cloetta (de originale) hvite og rosa puter, samt haribo kirsebær og er også veldig glad i bringebær (yoghurt mm):Heartpink
 
Hei :) jeg er nysgjerrig om det er noen som har fått dilla på noe enda og eventuelt hva? Jeg har så langt drukket sikkert 100 liter med tine sjokolademelk og vanilje melk, samt at jeg craver cloetta (de originale) hvite og rosa puter, samt haribo kirsebær og er også veldig glad i bringebær (yoghurt mm):Heartpink

Har fått dilla på grønne druer og plommer! :happy: og drikker mengder med capri sun juice
 
Last edited:
Farris og grønne, sure epler her.
Egentlig fryktelig dårlig matlyst, så ikke lyst på noe særlig annet.
 
Appelsiner!:rolleyes: Viktig at de skjæres opp i biter uten skall og spises med gaffel:p
 
Foreløpig går det i friske varer, appelsinjuice, solo, sprite, epler :) med forrige (som ble født i juli) gikk det i vannmelon og isbiter de siste månedene, spent på om det gjentar seg!
 
Foreløpig går det i friske varer, appelsinjuice, solo, sprite, epler :) med forrige (som ble født i juli) gikk det i vannmelon og isbiter de siste månedene, spent på om det gjentar seg!

Jeg har også en juli-baby, og det gikk med STORE mengder isbiter og sånn «klype-is»/vannis. Jeg var helt sår rundt munnen :hilarious:
 
Jeg har også en juli-baby, og det gikk med STORE mengder isbiter og sånn «klype-is»/vannis. Jeg var helt sår rundt munnen :hilarious:
Det hørtes velkjent ut :hilarious: Ikke det verste å ha cravings på, så det må gjerne gjenta seg for min del!
 
Med min første født i august 2010 hadde jeg også dilla på vann is.. Det ble så ille at butikken bestilte en ekstra pall :laughing025 Med tvillingene og minste hadde jeg dilla på isbiter (knasket på det hele tiden) og knekkebrød med gulost. Ikke det verste å ha dilla på. Denne gangen med snuppa, så går det i sjokolademelk, Haribo kirsebær, Cloetta puter og surt skum godteri , blir så sår i munnen, men må ha det likevel:happy118
 
Jeg har hatt cravings med alle mine fem barn!
#1: appelsiner og ovnsbakt laks
#:2: noisy eple, epler, eplejuice og iskrem
#3: litt likt #2
#4: thai red curry suppe! Helst hver dag
#5: koriander på alt! (Likte ikke koriander før) Og syltet ingefær

Nå: er så kvalm så går i farris&cola light blandet og loff med gulost, men har vel ikke craving på det-bare får ikke i meg stort annet:rolleyes: Men kommer nok noe rart etterhvert nå også:hilarious:
 
Stort sett ikke matlyst, men om det er noe jeg plutselig vil ha, så er det gjerne surt. F. Eks Lime vann, surt godteri, sitron /rømme dressing på salat osv... Kinamat er også stort sett godt.. :happy:
 
Grønne druer hjelper på den verste kvalmen her! Mannen mente i går at vi burde bare begynne å kjøpe druer i bolk:rolleyes: Går sikkert med en halv boks om dagen - minst. Ellers craver jeg mye sunne ting! Salater og frukt. Ikke veldig begeistret for kjøtt om dagen...
 
Mine cravings skifter fort, tydeligvis. Grønne druer klarer jeg plutselig ikke tanken på lengre..
Nå er det boller og toast med smeltet ost :p
 
Back
Topp