Cravings eller "diller"

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Åh ikke nevn tyrkisk pepper!! Haha jeg stappet i meg en hel pose hver eneste dag i noen uker litt tidligere i svangerskapet :oops::rolleyes: Klarte etter myyyye selvbeherskelseskunst (noe jeg har særdeles lite av) å slutte. Hehe bare noen nevner ordet nå så får jeg nesten abstinenser. Godt det bøtter ned her ellers hadde det blitt flytur på butikken

Hehe, jeg klarer å begrense antallet hver dag sånn noenlunde, men det er jaggu vanskelig! Trodde jeg skulle være topp motivert for å spise sunt i svangerskapet (innbilte meg at jeg skulle slutte med søtsaker), men i steden er det litt sånn "stakkars meg, jeg fortjener litt godis" :-S Skylder på at det et viktig å ikke stresse for mye med ting, psykisk helse først ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hehe, jeg klarer å begrense antallet hver dag sånn noenlunde, men det er jaggu vanskelig! Trodde jeg skulle være topp motivert for å spise sunt i svangerskapet (innbilte meg at jeg skulle slutte med søtsaker), men i steden er det litt sånn "stakkars meg, jeg fortjener litt godis" :-S Skylder på at det et viktig å ikke stresse for mye med ting, psykisk helse først ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg å tenkte at denne gangen skulle jeg ta meg sammen :-P ... Slik gikk det ikke. Men, det skal sies at jeg er mye strengere med meg selv nå enn sist ;-)

Cherry tomater og frukt/bær har jeg dilla på. Akkurat nå er det moreller jeg MÅ HA hver eneste dag.. Ikke det værste man kan ha dilla på da :) sist graviditet var det nughatti som var det helt store, er glad jeg ikke er nughattispiser denne gangen! :)

Huff, jeg har fått skikkelig dilla på Pringles og vannmelon. Vannmelonen er jo ikke så gæernt, men den Pringlesboksen altså. :P
Jeg liker jo ikke Pringles engang til vanlig....

VaniljeIs med oboy på ♡♡♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har hatt dilla på vannmelon, jordbær og kiwi siden uke 3, men nå opplevde jeg noe sprøtt her om dagen, jeg har fått dilla på BRENT POPPKORN! Istede for å stoppe microen når de slutter å poppe, så stod den litt lenger, da ble popkornet litt brent og vips, det ble en ny vri! :p

Men frukt generelt er sååå godt!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har merket mest til ting eg ikkje har lyst på/klarer lenger sånn som taco og brus. Eg savner taco! men brus er kjekt å ikkje ha lyst på :) Blitt litt hekta på lollipop is dei siste vekene men er ikkje sånn at eg må ha det kvar dag :P

Back
Topp