Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Helt enig!! Men rekesmørbrød og sjømatpasta, mmmmm.Alt av sjømat tydeligvis xD har mer ting jeg ikke liker enn jeg crawer nå![]()
Samme her!!Craver bare ting jeg ikke kan spisesom f.eks spekeskinke, brie, salami, mårrpølse, castello ost osv… tror det mest et pga av at jeg vet det er ting jeg må holde meg unna, og da blir det til at jeg føler jeg måååå ha det
Ellers går d mye i vannmelon.
Nå fikk jeg vann I munnen xDHelt enig!! Men rekesmørbrød og sjømatpasta, mmmmm.
Sunt da!Gulrøtter![]()
Samme her!Craver bare ting jeg ikke kan spisesom f.eks spekeskinke, brie, salami, mårrpølse, castello ost osv… tror det mest et pga av at jeg vet det er ting jeg må holde meg unna, og da blir det til at jeg føler jeg måååå ha det

Craver bare ting jeg ikke kan spisesom f.eks spekeskinke, brie, salami, mårrpølse, castello ost osv… tror det mest et pga av at jeg vet det er ting jeg må holde meg unna, og da blir det til at jeg føler jeg måååå ha det
Kan spise castello vis du bruker den i en saus ^^Craver bare ting jeg ikke kan spisesom f.eks spekeskinke, brie, salami, mårrpølse, castello ost osv… tror det mest et pga av at jeg vet det er ting jeg må holde meg unna, og da blir det til at jeg føler jeg måååå ha det