Craving

Sommerbarn16

Forumet er livet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har dere merket noe sug på noe spesielt?
Jeg fikk plutselig lyst på seigt smågodt [emoji12] Spiser det aldri til vanlig [emoji85]

Jeg har fått craving på sylteagurk. Som jeg forresten aldri har likt.. :) Haha

Jeg har aldri smakt det før, eller jo på cheesburgeren på mc donalds [emoji12] syntes det var godt da [emoji4]
Jeg har alltid plukket det av burgeren.. Nå har jeg et glass med sylteagurk i kjøleskapet. Var faktisk mitt første graviditetssymptom. Haha :D Greier du å holde deg unna det seige smågodtet? :)

Jeg har alltid plukket det av burgeren.. Nå har jeg et glass med sylteagurk i kjøleskapet. Var faktisk mitt første graviditetssymptom. Haha :D Greier du å holde deg unna det seige smågodtet? :)
Haha, akkurat slik man ser på film jo:hilarious: første tegn er at de blir gale etter "pickles";)

Faktisk ikke noe særlig enda. Har alltid elsket japp sjokolade, spist ca en hver dag siden forrige svangerskap, men nå frister det ikke i den grad lengre. Har vel spist 1 siden jeg ble gravid[emoji848][emoji23]

Skummet melk! Akkurat likt sist gang og. Da drakk jeg 3(!!!) liter skummet melk daglig. Nå drikker jeg vel ca 2 liter daglig. Og klarer absolutt ikke holde meg borte[emoji85][emoji85]

Her elsker jeg kaldt vann og salt snacks [emoji23]

Rugsprø med gulost... spiser det hele tida

Ritz kjeks. Hvis jeg har en boks i huset, så går de ned på høykant :p har ikke telling på hvor mange bokser det gikk med at jeg gikk med datteren vår :hilarious:

Ikke noe cravings her enda, men smaksansene har forandret seg veldig merker jeg :p På lørdag når vi skulle hadle oss litt godteri og snack så sa jeg til kjæresten at det eneste jeg hadde lyst på det var tortillachips med ostesmak, når tiden kom og vi skulle kose oss med denne chipsen så ville jeg brekke meg av både lukten og smaken og kunne ikke forstå at jeg noen gang har likt den :hilarious::hilarious:

Appelsin... Jeg spiser sikkert flere kilo pr dag :D

Blir hvertfall masse c-vitamin på deg [emoji85] Usunt er det heller ikke, så er jo en bra ting og ha craving på det da [emoji4]

Ja, jeg klager ikke. Ikke ennå, men er redd jeg går under når de ikke selger gode appelsiner lenger :p

Back
Topp