Har dere merket noe sug på noe spesielt?
Jeg fikk plutselig lyst på seigt smågodt [emoji12] Spiser det aldri til vanlig [emoji85]
Jeg fikk plutselig lyst på seigt smågodt [emoji12] Spiser det aldri til vanlig [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri smakt det før, eller jo på cheesburgeren på mc donalds [emoji12] syntes det var godt da [emoji4]Jeg har fått craving på sylteagurk. Som jeg forresten aldri har likt..Haha
Jeg har alltid plukket det av burgeren.. Nå har jeg et glass med sylteagurk i kjøleskapet. Var faktisk mitt første graviditetssymptom. HahaJeg har aldri smakt det før, eller jo på cheesburgeren på mc donalds [emoji12] syntes det var godt da [emoji4]
Haha, akkurat slik man ser på film joJeg har alltid plukket det av burgeren.. Nå har jeg et glass med sylteagurk i kjøleskapet. Var faktisk mitt første graviditetssymptom. HahaGreier du å holde deg unna det seige smågodtet?
![]()
første tegn er at de blir gale etter "pickles"
nam 

Blir hvertfall masse c-vitamin på deg [emoji85] Usunt er det heller ikke, så er jo en bra ting og ha craving på det da [emoji4]Appelsin... Jeg spiser sikkert flere kilo pr dag![]()
Blir hvertfall masse c-vitamin på deg [emoji85] Usunt er det heller ikke, så er jo en bra ting og ha craving på det da [emoji4]
Ja det var det [emoji12] Sist gang hadde jeg craiving på julebrus, hamstret litt før de forsvant [emoji23]Ja, jeg klager ikke. Ikke ennå, men er redd jeg går under når de ikke selger gode appelsiner lenger![]()
Men det er jo ikke like lett med ferske appelsiner da [emoji29]Ja det var det [emoji12] Sist gang hadde jeg craiving på julebrus, hamstret litt før de forsvant [emoji23]
Men det er jo ikke like lett med ferske appelsiner da [emoji29]