Craving vs avsmak :-)

Sniker litt fra august igjen.
Jeg har fått så avsmak på kaker og smågodt, blir så kvalm og dårlig av av det.
Til gjengjeld har jeg fått cravings på frukt med vaniljesaus, og det er jo ikke det verste det da!

Sammenlignet cola zero med 1-2 kopper kaffe folk kan drikke, så kan du drikke en mengde cola zero. Jeg klarer i hvertfall ikke å kutte ned på cola zero, så det får bare gå…
Bra å høre at vi er flere! Jeg klarer heller ikke det, og tenker at det skal gå veldig fint. Som du sier kan man drikke ganske mye før man går over anbefalt «dose», og der er det sikkert også en liten margin:joyful::joyful:

Nå har jeg fått skikkelig craving på kiwi - men det er jo ikke det verste da.

Jeg lager "varm sandwich" når jeg er fysen på salami og brie. Feks landbrød med litt pesto, tomat, salami og brie på :D liker ikke tomata nå, så litt stusseligere, men fortsatt digg. Og så kan jeg nyte smaken med god samvittighet ;)
Nam! Det hørtes veldig godt ut!

Bra å høre at vi er flere! Jeg klarer heller ikke det, og tenker at det skal gå veldig fint. Som du sier kan man drikke ganske mye før man går over anbefalt «dose», og der er det sikkert også en liten margin:joyful::joyful:

Nå har jeg fått skikkelig craving på kiwi - men det er jo ikke det verste da.

Jeg tenker det er sunt å ikke overdrive alt hysteri.
Tviler på ungen kommer ut med en tå mindre fordi jeg har drukket cola zero.

Kaffe har fem ganger mer koffein enn vanlig cola.

drikker også minimum 2 liter vann hver dag

• Liker
Reactions: K89
Føler jeg er den eneste gravide rent historisk nesten, som liker kaffe :hilarious: Drikker en til to kopper daglig. Hjelper litt på et tungt hode av og til, føler jeg.

Cravings på supersure føtter (små sure føtter i forskjellige farger). Har ikke smakt det på mange år, men det er bare det jeg har lyst på nå! Men har klarer ikke å finne de noe sted, så jeg lurer på om de ikke finnes lengre?

Cravings på supersure føtter (små sure føtter i forskjellige farger). Har ikke smakt det på mange år, men det er bare det jeg har lyst på nå! Men har klarer ikke å finne de noe sted, så jeg lurer på om de ikke finnes lengre?

Kanskje de har på bensinstasjon? Sure cola føtter som gjelder her:D

Ikke akkurat cravings, men sliter med tannkrem… blir så kvalm når jeg pusser tenner, takler ikke tannkrem lenger :wtf:

Har også hatt så craving på dem + de tilsvarende salte. Har gjort et forsøk på å oppdrive dem, men ser ikke ut som de er å få tak i lenger! Si fra hvis du finner dem:hungry: Skal gjøre det samme:D

Har hatt cravings på nudler en stund, men ikke nå lenger. Tror ikke jeg craver noe :hilarious: men en del jeg har avsmak på, som dr.Oetker pizza fordi jeg spiste det da jeg var kvalm. Samme med kjøttpølser og speilegg.

Har også hatt så craving på dem + de tilsvarende salte. Har gjort et forsøk på å oppdrive dem, men ser ikke ut som de er å få tak i lenger! Si fra hvis du finner dem:hungry: Skal gjøre det samme:D

De pleide å ha de i Sverige, men fant ikke sist jeg var der :sad010Men sånne dragster eller hva det nå heter er ganske likt da.

Vedlegg

• smiley-sad010.gif
    smiley-sad010.gif
    291 bytes · Visninger: 0
Back
Topp