Craver søtt

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Altså, hjeeelp. Har bare lyst på sjokolade og cola. Kjeks med sjokoladefyll eller karamell glir ned på høykant. Prøver å begrense inntaket, men tenker på det nesten konstant :hilarious::hilarious: Kunne jeg ikke ha cravet på noe sunt? Hadde ingen sånne lyster i begynnelsen, det har kommet etter uke 26.

Andre som føler sukkeret roper på dem?

Altså, hjeeelp. Har bare lyst på sjokolade og cola. Kjeks med sjokoladefyll eller karamell glir ned på høykant. Prøver å begrense inntaket, men tenker på det nesten konstant :hilarious::hilarious: Kunne jeg ikke ha cravet på noe sunt? Hadde ingen sånne lyster i begynnelsen, det har kommet etter uke 26.

Ja. Og jeg kan gå gjennom kjøkkenet på tur til/fra stua... Kan ikke ha søtsaker i hus. Var digg med 17.mai og kaker. :hilarious:

Jeg har som mål i dag å klare å gå en dag uten å spise noe godteri :bag: Sliter veldig allerede, så JA, jeg craver noe søtt hele tiden:banghead:

Jepp, jeg har bakt masse kaker som jeg spiser opp selv de siste ukene :o Om vi ikke har kake så må jeg ha is. Kjempevanskelig med søtsug ja!

Jepp, jeg har bakt masse kaker som jeg spiser opp selv de siste ukene :eek: Om vi ikke har kake så må jeg ha is. Kjempevanskelig med søtsug ja!

Åh, har lyst på is også. Kommer sikkert til å sprekke i morgen på butikken og handle med mye digg :hilarious::hilarious:

Ja! Her er det søtsug! Har ikke hatt det så voldsomt før, og forrige helg tok jeg meg et glass brus( jeg har ikke klart å drikke noe form for brus siden jul…) , og siden det må jeg ha brus.
Sjokolade daglig…

frukt cravingsen jeg hadde før, har avtatt. Veldig kjedelig!
I helgen blir det baking:hilarious:

Samme her. Søtsug og for trøtt til å lage sunn mat. Tror det er kroppen sitt signal på at babyen trenger næring....

Oh yes! Hatt det sånn lenge. Men nå mens vi er på ferie blitt verre. Vel ikke gått en dag uten, men prøver heller å begrense mengden:hungover: Feks en is om dagen, eller et eller annet. Ikke alltid lett altså, jeg som tenkte at i dette svangerskapet så skulle jeg være så flink:rolleyes: Den gang ei!

Oh yes! Hatt det sånn lenge. Men nå mens vi er på ferie blitt verre. Vel ikke gått en dag uten, men prøver heller å begrense mengden:hungover: Feks en is om dagen, eller et eller annet. Ikke alltid lett altså, jeg som tenkte at i dette svangerskapet så skulle jeg være så flink:rolleyes: Den gang ei!

Tenkte også at jeg skulle være så sunn og bare spise ting som er bra for baby. Men blir helt skrullete i hodet da, for tenker jo bare på noe søtt :hilarious: Så det blir å begrense mengden her også. Prøver å legge mer til helg, men nå var det jo 17.mai og en unnskyldning for å kose seg ekstra haha

Jeg har hatt konstant søtsug i noen uker nå, det er helt grusomt :hilarious: Har spesielt lyst på sjokoladeboller, hadde det vært innafor kunne jeg sikkert spist det til både frokost, middag og lunsj. Jeg må bare ikke ha godteri i hus, men unner meg litt innimellom. Hiver innpå med blåbær og melon!

Søtsuget melder seg ofte når man begynner å bli sliten, sover dårlig eller spiser for lite.
Typisk rundt denne tiden av svangerskapet. Jeg pleier å drikke vann og ta med en brødskive om jeg får søtsug. Det hjelper.
Pusse tennene hjelper også. :)

Her er søtsuget også helt vilt. Det er på et nivå som jeg ikke kjente til før jeg ble gravid!! Craver aller mest surt godteri, sjokolade, is og boller - nammmm :) Prøver så godt jeg kan å spise sunt søtt i stedet, har faktisk helt dilla på vannmelon nå, syns det hjelper!

Back
Topp