Crappy start på morran!!!

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
Jada på søndag kveld jeg vi tom for parafin hadde nok til utpå dagen i går å det gikk jo fint det, fikk parafin i går ettermiddag en gang...
Måtte demontere tanken i trappa for den ville ikke ta igang nok en gang det gikk også fint.

Men alikevel når jeg kom ned på morran i dag var ovnen slukka å det var småkaldt her...
Fikk levert ungene i barnehagen å tenkte at jaha vi får prøve å tenne opp på nytt da...

Det jeg ikke tenkte på var at det var jo litt parafin der nede ved lunta...
Gjett om det var da...
Putta fyrstikken borti å hva skjedde? joda flammene sto nesten i trynet på meg.
Jeg hadde sot i hele trynet hender klær for ikke å snakke om gulv å alt annet i nærheten av denna ovnen...

Dette blei langt men følte bare for å klage litt... 

ja gud å fort hånda mi beveget seg vekk fra luka man tenner opp...
å jeg er like hel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oi så skummelt!! glad det gikk bra med deg, fikk deg vel et lite sjokk der tenker jeg[&:]

ORIGINAL: BabyMia

oi så skummelt!! glad det gikk bra med deg, fikk deg vel et lite sjokk der tenker jeg[&:]

Ja det kan du si... Kjenner ennå jeg skjelver litt på henda... men jeg må bare tenke som så at det gikk bra å alle er like hele...

Uffda!! Har aldri hendt at flammene har stått her når jeg har tent parafinen[8|] Bra det gikk godt da!

ORIGINAL: BabyMia

ORIGINAL: Hot*Mama

Uffda!! Har aldri hendt at flammene har stått her når jeg har tent parafinen[8|] Bra det gikk godt da!

Det pleier ikke å skje her heller men det lå antagelig noe parafin igjen nederst for den var ikke helt kald ennå bare veldig nesten....
Så der fikk jeg igjen for utålmodigheten min...

Back
Topp