crap...

ubeleilig

Gift med forumet
da sa bekkenet takk for seg etter jobb på lørdag. har kjent det noen uker nå men så sa det helt stopp... og legen sykemeldte meg 100% i en mnd framover... 
heldigvis anbefalte hun sydenturen vi skal på om 2 uker. varme og lett svømming er bra for bekkenet i allefall. men vondt gjrø det nå ja.. får bare finne fram nr til en kiropraktor.. 

Uff kjedelig! Men da e jo egentlig regla på at når ein e sjukemeldt er da ikkje lov å reisa utenlands, i såfall må du få legen til å skriva ein anbefaling sånn at du plutselig ikkje står uten sjukepenger! :)

Da må du huske på å skrive i sykemeldinga at dere skal til utlandet mens du er sykmeldt :)
Heldige du! Sol og varme hørtes deilig ut..

ja, legen skrev en anbefalning angående den turen siden den er planlagt i lang tid og vi har tatt oss ferie den uka. Får bare se hva nav sier.  Jeg har også med meg ledsager som hun så fint skrev (les samboern som må bære pikk pakket vårt he he..) får ringe i morra og høre hva jeg skriver på sykemeldinga og hvor jeg sender brevet fra legen.

ja det er jo ett flott nav-system når man IKKE har krav på sykepenger selv om man har jobba 60 % de siste 8 mnd. da må jeg rett tilbake på aap penger og taper sikkert veldig mye på at jeg ikke kan jobbe litt. Det skal ikke være lett nei.. Ikke akkurat høye de satsene. dobbelt crap.. 

Back
Topp