crap crap crap

Ice Queen

Forelsket i forumet
Vet ikke om akkurat du fikk med deg ropet mitt om hjelp i går pga tannverk....men

Ringte i dag for å få time , men fikk jammen meg ikke pga hadde en utestående faktura hos de [:(]
Jeg viste det ,fått purring men valgte å over se den regningen å betale ned restskatten sist månede(jippi restskatt på 17 000)
Så nå må jeg gå med dette faenskapet til lønn [:(][&:][:@] regningen e på rundt 3000 kr , så får skrape sammen litt å spørre mor om resten , men hater å spørre om hjelp [:'(]

Nå jeg skulle vert fornuftig å hatt en sparekonto [8D]

Jeg har heldigvis ikke vondt i dag , ikke vet jeg hvordan det er mulig [8|]
Har jo sittet siden lørdag med bøtte og et glass vann , å hatt kaldt vann i munnen hele tiden for å lindre smertene å spyttet det ut i bøtten , veldig lekkert syn [8|]

Men har de lov å nekte hjelp slik? hmmmmm[8|]

Ja, det har de. Hadde du ringt dem og spurt om å dele opp regningen, så kanskje de hadde vært mer behjelpelige nå.

Det er ikke noen andre tannleger du kan ringe da?

KAn du ike bare dra til en annen tannlege vakt?

Skjønner deg godt forresten. Har hatt tannverk i en uke nå jeg! Fordømte visdomstann[:@] Men satser på at den kommer seg opp snart og den bettennelsesmeren går bort, nekter å betale masse penger til tannlegen...hehe[;)] Ser det an en uke til...pliiiiiiiis gå bort smerte!

Lykke til:)

ORIGINAL: hissigproppen

Ja, det har de. Hadde du ringt dem og spurt om å dele opp regningen, så kanskje de hadde vært mer behjelpelige nå.

Burde jo vert fornuftig å spurt om det for lenge siden [&:]
Nei vil ikke til andre tannleger , har forferdelig tannlege skrekk å der jeg går er de den elskverdige lystgassen [8D]

ORIGINAL: Ice Queen

ORIGINAL: hissigproppen

Burde jo vert fornuftig å spurt om det for lenge siden [&:]
Nei vil ikke til andre tannleger , har forferdelig tannlege skrekk å der jeg går er de den elskverdige lystgassen [8D]
Lett å være etterpåklok hvis man har vondt... :-(

Håper du får skrapa sammen nok penger!

Så vil jeg bare minne deg om at det er svært sannsynlig om at tannlegen ber om direkte oppgjør nå, siden du ikke fikk betalt fakturaen sist.

Håper smertene går over!

Ja vet det er sånn det går når man ikke betaler regninene sine , men sist lønn betalte jeg 10 000 i regninger uteom de faste utgiftene på 13 000 , rest av restskatten å studielånet.

ja gjør ingenting om de ber om betaling med en gang , mye bedre det.

Back
Topp