Craaaaaazy :D

t0mmelise

Forumet er livet
JEG kommer IKKE til bergen sammen med gubben altså... grrrrr... 

Hahahahah, jeg drømte at samboer var utro og fant seg ny dame... Mens vi var på tur i bergen, og ikke nok med det... det var DEG!!!!!!! 

Heheheheh... Det var så virkelig.. dere var bare såååå up in your face mot meg lissom.. hehe... Og begynte å planlegge bryllup osv med engang.. 
Huff.. ble glad når jeg våknet og merket det var en drøm men phu så svett jeg var 

Også klikka det helt for meg.. hehee.. begynte å sloss med deg(tror jeg) og andre jenter han hadde vært utro med.. haha.. alle på samme plass.. og plutselig satt jeg på ulrikken med emilie.. hahaa..

For en merkelish drøm 

Måtte bare dele :D 

Jeg savner den tidligere "klappe"-smileyen, for denne tråden fortjener det. Best du kommer alene. søteste t0mmis, jeg ler.. ikke i det hele tatt (eller JO!), men aller mest synes jeg litt synd på deg. Jeg lover på tro og ære at jeg aldri skal være i drømmene dine på den måten igjen. *smask* til deg.  emoticon

Siden det er en tråd til deg. Måtte jo snoke på fb profilen din, og du er peeeeeeeen!!!

Jeg takker og bukker og.. blir litt sånn: emoticon Du er pen, BH, og jeg har kjempelyst å treffe deg en vakker dag, for jeg tror du er et fyrverkeri (og vakker i tillegg - har sett pics, you know).

Haha!!! Konge: D

Det er kjipt når man drømmer sånt altså. Har drømt noe lignende en gang, men ikke om noen her inne da :) Hihihi! Godt det hele var en drøm :)

CrazyBeautiful skrev:
Jeg takker og bukker og.. blir litt sånn: emoticon Du er pen, BH, og jeg har kjempelyst å treffe deg en vakker dag, for jeg tror du er et fyrverkeri (og vakker i tillegg - har sett pics, you know).

En dag, en dagemoticon

Hahahha, jaaaaa :D det var godt det var en drøm.. bra det er andre som også drømmer sånne ting av og til :D selv om det ikke er så gøy der og da 

herregud så svett jeg var.. du klarer nok å fortrylle til deg hvem som helst crazy :) men jeg kommer alene :D haha...emoticon
Hadde ingen tanker om at du selv har kjæreste liksom.. neeeeeida.. hehe.. også hadde bergen fått sånn gammeldags trikk greie midt i sentrum.. 

Crazy eer nyyyydelig :) så det er godt å høre at mitt område er safe :D 

Dèt gjør jeg nok ikke, siden jeg ikke kan trylle, fine T*** (ikke uten grunn at jeg kaller deg for det ;), men takk, snuppa. Menneh, når vi snakker om det, det var i august du skulle hit, ikke sant? En dag eller lenger? Jeg forhåndsreserverer en øl med deg. emoticon

søøøøta <3 Jaaaa, 18 august kommer jeg :D skal vorse hos ei venninne før vi drar på konserten, blir bare til fredagen.. MEN.. jeg blir med på ei øl når jeg kommer uanz  Send meg nr ditt så piper jeg når jeg er i bææærgen by :D 

hahah...morsom drøm! ;) men litt ekkel den følelsen som sitt igjen etterpå da :-P

ble litt nysgjerrig på åssen crazy ser ut da.. :-P

Back
Topp