Cozyfix eller bbhug me?

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Hvilken vil dere anbefale og hvorfor? Hadde en "vanlig" ammepute sist men den ga ikke nok støtte da jeg har litt "fleksible" bryster (les: hengepupper hehe) så denne gangen vil jeg ha en ordentlig pute.

Last edited:
Bbhugme er veldig god i svangerskapet, så hvis du er gravid anbefaler jeg den, da du får utnyttet den i graviditeten også :)

Dødsfornøyd med cozyfix, den er virkelig kjempegod, men tror kanskje jeg hadde valgt bbhugme hvis jeg skulle kjøpt igjen. Rett og slett fordi den kan brukes under sv.skapet, som ammepute og er anvendelig når baby vokser litt også. :)

Jeg elsker cozyfix, også fordi pappa'n har fått god nytte av den. Men om du vil ha noe å bruke i svangerskapet ville jeg nok ha kjøpt BB. Jeg prøvde en BB før jeg kjøpte ammepute men taklet ikke å ha noe i senga med meg. Ble bare i veien og fant aldri noe god stilling så da ble det Cosyfix.

Tror det rett og slett kommer an på behovet ditt! Om du trenger støtte i senga under svangerskapet, er jo bbhugme super har jeg hørt og da får du lengre brukstid ut av den. Selv har jeg ikke behov for dette, så jeg var bare ute etter en god ammepute, og da syns jeg at cozyfix er den beste på markedet, men det er sikkert bare smak og behag :)

Jeg skal gå til innkjøp av bbhug me, da jeg alltid har vært avhengig av å "holde rundt noe" når jeg sover. Og etter det jeg har hørt så fungerer den godt på mange bruksområder!:)

BB hug me ! Kjøpte denne tidlig i svangerskapet og bruker den daglig. Orker ikke ha den i senga da jeg føler den tar mye plass. Så der holder det med en pute. Men bruker den i sofaen, som støtte når jeg slapper av og kveiler den rundt meg når jeg sitter. Veldig god å bruke når du tar en hvil i løpet av dagen. Ser frem til å bruke den som ammepute og som hvilepute til mini når han kommer.

Back
Topp