Covid

SweetWild

Flørter med forumet
Aprilspirene 2025
Er det noen andre som har testet positiv for corona? Etter litt googling så dukker det opp ord som dødfødsel, lav fødselsvekt og andre ting..

Har ingen andre symptomer enn tett i nesa og litt sår i halsen.

Noen som har erfaring?

Ingen erfaring dessverre som gravid.. Men ville hatt lav terskel for å kontakte lege. Er du vaksinert for covid under svangerskapet?

Ingen erfaring dessverre som gravid.. Men ville hatt lav terskel for å kontakte lege. Er du vaksinert for covid under svangerskapet?
Hvis jeg får feber så kontakter jeg lege, men er bare forkjølet med tette bihuler.

Har ikke tatt no ny vaksine siden man ble innkalt da corona sto på for fullt

Hvis jeg får feber så kontakter jeg lege, men er bare forkjølet med tette bihuler.

Har ikke tatt no ny vaksine siden man ble innkalt da corona sto på for fullt
For veldig mange oppfører jo corona seg som en vanlig forkjølelse nå heldigvis. Håper det går fint for deg.

Aha. Det er jo noe å vurdere da. Det er jo anbefalt i svangerskapet :)

Er det noen andre som har testet positiv for corona? Etter litt googling så dukker det opp ord som dødfødsel, lav fødselsvekt og andre ting..

Har ingen andre symptomer enn tett i nesa og litt sår i halsen.

Noen som har erfaring?
Jeg fikk covid i 3. Trimester sist svangerskap. 5 dager med feber og skikkelig dårlig allmenntilstand. Alt gikk helt fint med baby og jordmor sa også at det går bra for de aller fleste! Ville ikke vært veldig bekymret. God bedring!

Jeg fikk covid i 3. Trimester sist svangerskap. 5 dager med feber og skikkelig dårlig allmenntilstand. Alt gikk helt fint med baby og jordmor sa også at det går bra for de aller fleste! Ville ikke vært veldig bekymret. God bedring!
Så godt å høre at det gikk bra, det er betryggende!❤️ Jeg har ikke feber og er bare veldig forkjølet egentlig :smiley-ashamed004

Back
Topp